Alla inlägg under april 2016

Av februaritjejen - 1 april 2016 10:38

1. Smoothie!

Det är väl inget nytt, men det är så himlans gott och fräscht:)

2. Rostad bröd!

Jag älskar rostat bröd, med smält ost! Mmmm

3. Fruktsallad!

Jättegott och ganska nyttig och ger mycket energi!

4. Omelett!

Mmmm, en god omelett på en macka.

5. Plättar!

Med antingen sylt och grädde, eller socker eller kanske till och med nutella!

/februaritjejen

Av februaritjejen - 1 april 2016 10:17

Hejj! I det här inlägget tänkte jag tipsa er nödvändiga saker att ha i sitt skåp!

1. Tuggummin! Ibland kan det vara härligt att ha något att tugga på, och det sägs ju att det ska göra så att man fokuserar bättre i skolan, så lärarna borde inte klaga!

2. Läkerol! Efter du ätit kanske den inte så goda skolmaten så är det nog väldigt gott ha läkerol i skåpet. Även om du är lite förkyld,men ändå är i skolan så är det ju bra att ha läkerol.

3. Handspritar!

En jättebra grej att ha i skåpet, då känner man sig heller inte så ofräsh.

4. Borste! Jag blir oftast väldigt tovig och mitt hår står överallt, då är det väldigt bra att ha en borste i skåpet. På rasterna så kan du bara borste håret lite snabbt! Det är ett måste för mig iaf! Och jag tipsar verkligen tangle teezer, för den är liten och tar inte alls mycket plats och typ passar för all slags hår!

5. Hårsnoddar!

Ibland är det varmt på dagen och det blir jättevarmt med ditt tjocka utsläppta håret, därför är det bra att ha hårsnoddar och då kan du göra en hög hästsvans!

/februaritjejen

Av februaritjejen - 1 april 2016 10:07

Ja, idag är det första april och jag hade faktiskt helt och hållet glömt det. Jag har inte blivit lurad än, men jag lurade min brorsa:) Man får hålla ögonen öppna! Kom ihåg att det är första april:)!!!

/februaritjejen;)

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards