Alla inlägg under december 2014

Av februaritjejen - 31 december 2014 14:25

Hejsan! Här kommer tre roliga djurbilder!



Vilket fint leende!       

Ah, jag är tröttt, har jag varit

tillräcklig bra clown?           

   Brukar hundar har så här långa tungor? Eller är det bara jag?
 
Det var tre roliga djurbilder! Hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Vi ses
Av februaritjejen - 31 december 2014 14:04

Hejsan! Idag är det ju nyår och då kan man ju ha på sig nåt fint så nu kommer min nyårsoutfit!



   Denna kofta är både snygg, inte så varm och fin att ha på sig! Den är glittrig(som ni kanske inte ser på bilden), den passar till både färgglatt och till svart! Den här koftan kommer fårn Lindex!
 
   Denna snygga kjol! Med små paljetter, den är både cool, snygg och ah helt enkelt bra! Jag har inte använt den typ en endaste gång, men jag har helt enkelt inte haft rätta tillfället! Denna kjol kommer från Zara! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har fortfarande inte kom på vad jag ska ha för slags tröja på mig, men det får jag tänka senare! Svarta leggings ska jag ha i alla fall! Hoppas ni också blir fina till nyår, för det blir ni säkert! Gott nytt år! Kram; febban
                                                  
                                                  
                                      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Av februaritjejen - 31 december 2014 14:00

 För ett tag sedan så målade jag en mangatjej, och ah, jag blev helt enkelt jättenöjd över den! Så jag tänkte visa er hur den blev! Kommentera gärna om ni tycker att jag borde ha gjort nåt extra!

Kram;

febban


 

Av februaritjejen - 31 december 2014 13:27

Hej! Här kommer minnen från år 2014!


  1. Föreställde med mitt band i olika ställen
  2. Fyllde år
  3. Julen som var så himlans trevlig
  4. Jag fick denna blogg!
  5. Jag fick en överraskningsfest från mina två bästisar!(Tack så himlans mycket)

Nu kommer jag inte på mer minnen från år 2014!

Men det finns säkert fler, men jag kommer bara inte ihåg det!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Kram;

febban



Det var minnena från år 2014!


Av februaritjejen - 31 december 2014 13:09

Här kommer förvätningarna till år 2015!

  • Fylla år!
  • Föreställa med mitt band
  • Få fler kommentarer
  • julen
  • Fotbollsmatcher(hur många mitt lag kommer att vinna)

Det var några förväntningar till år 2015, det var inte så många, men jag kommer inte på riktigt på nån förväntning till år 2015!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Kram;

febban




Det var mina förväntningar till år 2015!


            Här kommer en länkar:


           lillalizzan.wordpress.com


                         och


          missparlan.wordpress.com!

Av februaritjejen - 29 december 2014 12:16

Snart är det nyår, så gott nytt år på alla er!

Nyår är trevligt, man äter god mat med familjen, är vaken sent, festar, tittar på all fyrverkeier m.m I min familj brukar vi inte skjuta fyrverkerier, utan vi tittar bara!

Alla har ju också fina kläder på sig, har tänkt att ha en fin röd och svart klänning! Ska fixa håret fint cokså, men nyår är ju på onsdag och inte idag!

Brukar ni fira nyår, för alla gör ju inte det, men de flesta gör det, ni kanske bara äter god mat och klart, eller så skjuter ni fyrverkeier, och äter god mat, och festar ´hela natten, alla firar olika. Hoppas i alla fall att ni är peppade för nyår, och Gott nytt år!

Var nu beredda på att 2015 börjar närma sig, och att år 2014 försvinner!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!?

Gott nytt år!

Kram;

febban

Av februaritjejen - 29 december 2014 11:31

Hejsan!

Nu tänkte jag visa mina två marsvin, här kommer bilderna!




    

  


 
 
 
 
 
 
Bilderna som är mot vänster är min marsvin Tova, hon är yngst, hon är vädigt lekfull som min andra marsvin Fluffis (Bilderna mot höger).
 
 
Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!
Av februaritjejen - 29 december 2014 11:10

Här kommer bilder på alla min funloom armband som jag har gjort!



 
 
 
 
 

                          

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

   

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                 

     












                  

          

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards