Alla inlägg den 23 december 2014

Av februaritjejen - 23 december 2014 10:34

Hejsan! Jag ville bara tipsa om att du kan skicka julkort via mail!

Sök bara på www.gratisjulkort.se

Det är ju också gratis!

Men glöm inte också att göra egna julkort och använda din fantasi, men det här med att skicka via mail är bara snabbare och enklare!

God jul och gott nytt år!

Kram;

febban

Av februaritjejen - 23 december 2014 10:00

Imorgon är det julafton! Jippii! Jag älskar julen!

Vad önskar ni er till julklapp?!

På julafton så äter man julgröt, julmaten, dansar runt julgranen, tittar på julfilmer, öppnar julklappar m.m

Kalle Anka kommer ju också på tv och det vill man ju inte missa!

Som ni kanske inte sett, så skrevb jag i förra inlägget, julmusik, lite tips, så kika in där!

God Jul!

Merry christmas!

Hyvää joulua!

Feliz Navidad!

Frohe Weihnachten!

Buon Natale!

Kurisumasu omedeto gozaimasu!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg och att ni får en trevlig jul!

Kram;

febban






PS:Hoppas att bilden kom fram, bilden kommer från Google


Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards