Direktlänk till inlägg 14 juni 2016

HAUL!!!!!!

Av februaritjejen - 14 juni 2016 11:04

Ja, de senaste dagarna som varit har jag köpt lite kläder från lite olika ställen och jag har tänkt jamen varför inte göra en haul på bloggen?! Så nu idag bestämde jag att nu ska jag göra det! Så nu har jag kläderna frammme här bredvid mig. Men tyvärr så blir det inga bilder på de:(Eftersom jag inte orkar ta några bilder, redigera bilderna, lägga in de på datorn(på något klurigt sätt:)) och sedan lägga de i bloggen! Det låter enkelt, men det e det inte! Och som ni kanske sett, så lägger jag itne så mycket bilder i mina inlägg eftersom det här! För jag skriver nämligen med min dator alla inlägg så det är inte lika enkelt att sätta in bilder som när man bloggar från mobilen! Och tänker inte blogga fårn mobilen eftersom jag skriver alltid fel i mobilen så det kommer inte vara så värst kul att lösa något man inte förstår! Men jag ska iaf nu erätta vad jag köpt! Så let´s go the haul!

1. En randig blå/vit skjorta från Classic Pique

Älskar denna skjorta! Den är blå och vit randig och är en kortärmad skjorta! Jag har nämligen börjat med skjortor nu! Ja, det är snyggt! Så det som är inne med mig med kläder är nog skjortor:)

2. En rosa långärmad skön tröja från H&M

Jättesnygg och rosa! Alla har typ dessa, men dessa tröjor har så fina mönster tycker jag och jag känner att alla har antingen gråa, mörkblåa eller vita eller ljusrosa. Så jag tog istället en jättefin mörkrosa som jag tycker är superfint!

3. En vit kortärmad tröja från Abercrombie & Fitch

Jättefin för det första! Den är vit och har typ beiga ränder vid kanterna och är väldigt stort öppet där uppe vid halsen och så(om ni fattar vad jag menar:)). Den är väldigt så här "stretchig" och härlig!

4. En ljusrosa kortärmad tröja Tommy Hillfiger

Är så glad över denna! Den är jättefin och bekväm!! Härligt material och skön! Perfekt tröja till sommaren!

Detta var min haul!

Ha det gött!

Kramisar<3

 
 
Tilda Barkselius

Tilda Barkselius

15 juni 2016 23:34

Kul att höra vad du köpt :)

http://fluring.blogg.se

februaritjejen

16 juni 2016 10:50

Vad bra!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av februaritjejen - 24 juni 2016 12:00

Trevlig midsommar! Elr vad man nu säger...haha Ja då är det midsommar. Blomkransen på huvuder och alla förberedda att dansa "små grodorna"runt midsommarstången:) Det vi familjen ska göra är att grilla och ha det kul! Njuta helt enkelt! Ha en...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:03

Hej alla fina läsare! Jag vill bara informera er om att jag bytt bloggportal, för att göra min blogg större och få fler besökare! Så om ni vill läsa min blogg gå in på http://nouw.com/februaritjejen Så ses vi där! Ha det gött! Hejdå Bloggpl...

...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:01

3344211646

Av februaritjejen - 20 juni 2016 16:01

Jag skrev ett inlägg för ganska längesen att jag skulle ha en frågstund, men grejen är att ingen frågade. Men jag tänkte försöka igen med en frågestund! Så ni kära underbara glad läsare. Varsågod och fråga om vad som helst när som helst. De 20 första...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 15:31

Ni som älskar The Body shop och har tänkt på att öpa något därifrån nu på sommaren, ska kolla in i detta inlägg! Det här är några av deras nyheter! 1. British ROse Eau De Toilette Det är en lätt, fräsh och modern doft! Den innehåller Community ...

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards