Alla inlägg den 14 juni 2016

Av februaritjejen - 14 juni 2016 11:04

Ja, de senaste dagarna som varit har jag köpt lite kläder från lite olika ställen och jag har tänkt jamen varför inte göra en haul på bloggen?! Så nu idag bestämde jag att nu ska jag göra det! Så nu har jag kläderna frammme här bredvid mig. Men tyvärr så blir det inga bilder på de:(Eftersom jag inte orkar ta några bilder, redigera bilderna, lägga in de på datorn(på något klurigt sätt:)) och sedan lägga de i bloggen! Det låter enkelt, men det e det inte! Och som ni kanske sett, så lägger jag itne så mycket bilder i mina inlägg eftersom det här! För jag skriver nämligen med min dator alla inlägg så det är inte lika enkelt att sätta in bilder som när man bloggar från mobilen! Och tänker inte blogga fårn mobilen eftersom jag skriver alltid fel i mobilen så det kommer inte vara så värst kul att lösa något man inte förstår! Men jag ska iaf nu erätta vad jag köpt! Så let´s go the haul!

1. En randig blå/vit skjorta från Classic Pique

Älskar denna skjorta! Den är blå och vit randig och är en kortärmad skjorta! Jag har nämligen börjat med skjortor nu! Ja, det är snyggt! Så det som är inne med mig med kläder är nog skjortor:)

2. En rosa långärmad skön tröja från H&M

Jättesnygg och rosa! Alla har typ dessa, men dessa tröjor har så fina mönster tycker jag och jag känner att alla har antingen gråa, mörkblåa eller vita eller ljusrosa. Så jag tog istället en jättefin mörkrosa som jag tycker är superfint!

3. En vit kortärmad tröja från Abercrombie & Fitch

Jättefin för det första! Den är vit och har typ beiga ränder vid kanterna och är väldigt stort öppet där uppe vid halsen och så(om ni fattar vad jag menar:)). Den är väldigt så här "stretchig" och härlig!

4. En ljusrosa kortärmad tröja Tommy Hillfiger

Är så glad över denna! Den är jättefin och bekväm!! Härligt material och skön! Perfekt tröja till sommaren!

Detta var min haul!

Ha det gött!

Kramisar<3

Av februaritjejen - 14 juni 2016 11:00

Idag kommer bästsisen Lizzan hit hem till mig! Har saknat henne redan... Men vi ska bara ha kul och njuta av det soliga vädret, för det är nämligen...soligt idag!!!!

Jipppiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Va glad jag känner mig idag plötsligt?!

Vet faktiskt inte varför?!

Hahahahahaahahaah:)

Kom ihåg att jag har veckans blogg, så va med!!!!!!

Den avslutas på måndag!!!!!

Och jag är så himlans snäll så att det blir 2 vinnare och inte 1:)hahahahaahaha

Asså e jag knäpp elr vadå?!

SVARET: Aa

Men jag känner såhär att idag är jag peppad och glad!

Så inga sura miner:)

Ha det gött alla underbara och GLADA läsare!!!!!

Kramisar<3

Av februaritjejen - 14 juni 2016 10:44

Men herregud!!!!!!! 401 inlägg!

Jag är så stolt och glad!!!!!

Jag vet inte vad jag ska säga...det är ju också tack vare er jag har skrivit 401 inlägg!

För jag har liksom fått inspirationen att blogga till er liksom.

Ni har peppat mig med era kommentarer och att jag haft så många besökare varje dag!

Så jag vill själv säga TACK till er läsare!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er faktiskt! Ni är bara toppen!!!!

Jag är så glad att jag skrivit så många inlägg!

Jag tänker om jag är så glad när jag skrivit 401 inlägg, hur glad är jag då när jag gjort 1000?!

Om jag ens gör så många?!

Hahahahaha:)

Vi får väl se på tiden...

Men jag lovar att jag kommer blogga så länge ni läsare är kvar här i bloggen!

Det klart att man inte hinner med bloggen när man börjar högstadiet hela tiden!

Men jag säger bara att skolan kommer först och sen bloggen!

Så direkt när jag gjort alla tråkiga läxor och tränat till ett assvårt prov så kommer jag skriva ett MEGAlångt inlägg:)hahaha

Älskar er i allt i världen<3

Kramisar<3

 

 

Av februaritjejen - 14 juni 2016 07:09

Halloi alla underbara läsare!

Jag tänkte köra med veckans blogg denna vecka!

Har kollat lite andra bloggar och fick helt enkelt inspirationen att göra veckans blogg!

För att va med i veckans blogg:

1.Kommentera mig i detta inlägg "Jag är med i veckans blogg"

2. Rösta på min omröstning!

Det är enkla regler helt enkelt!

Så nästa måndag så kommer det komma upp ett inlägg om vilka TVÅ bloggar som har vunnit!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!

HA DET GÖTT!

PS: De som kommenterar på måndag nästa vecka tar jag inte med på tävlingen!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards