Direktlänk till inlägg 17 juni 2016

Sommarlov DAG 8 "Regn:("

Av februaritjejen - 17 juni 2016 14:41

Men att regnet alltid ska komma och förstöra!

Är så himlans trött på regnet faktiskt.

Nu när det är sommarlov och man vill till stranden och sola så ska det såklart börja regna!

Det är så typiskt! Och vad ska man nu hitta på för kul nu när det regnar!

...Nu kom jag på ett inlägg! Nästa inlägg blir "vad du kan göra för kul på regniga dagar"!

Jag är så smart! Hahahaha:) Ni behöver inte vänta länge.

För direkt när jag är klar med denna inlägg så ska ni få nästa inlägg!

Idag har jag inte riktigt några planer, har inte heller gjort något.

Bara städat och fixat till lite mitt rum.

Men juste...klockan tre så är det ju Sverige mot Italien!

Det ska jag se!!!! Ta något gott och äta sätta sig framför tv:N!

Undra om Sverige vinner dagens match, förra matchen blev det ju 1-1!

Missa inte matchen! För jag tror Sverige behöver all stöd i världen!

Klockan 15:00!

MISSA INTE!

Kramisar<3

PS:Glöm inte att va med på veckans blogg!

Avslutas på måndag och då avslöjar jag de två vinnarna!

 

 


Lycka till Sverige!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av februaritjejen - 24 juni 2016 12:00

Trevlig midsommar! Elr vad man nu säger...haha Ja då är det midsommar. Blomkransen på huvuder och alla förberedda att dansa "små grodorna"runt midsommarstången:) Det vi familjen ska göra är att grilla och ha det kul! Njuta helt enkelt! Ha en...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:03

Hej alla fina läsare! Jag vill bara informera er om att jag bytt bloggportal, för att göra min blogg större och få fler besökare! Så om ni vill läsa min blogg gå in på http://nouw.com/februaritjejen Så ses vi där! Ha det gött! Hejdå Bloggpl...

...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:01

3344211646

Av februaritjejen - 20 juni 2016 16:01

Jag skrev ett inlägg för ganska längesen att jag skulle ha en frågstund, men grejen är att ingen frågade. Men jag tänkte försöka igen med en frågestund! Så ni kära underbara glad läsare. Varsågod och fråga om vad som helst när som helst. De 20 första...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 15:31

Ni som älskar The Body shop och har tänkt på att öpa något därifrån nu på sommaren, ska kolla in i detta inlägg! Det här är några av deras nyheter! 1. British ROse Eau De Toilette Det är en lätt, fräsh och modern doft! Den innehåller Community ...

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards