Alla inlägg den 18 juni 2016

Av februaritjejen - 18 juni 2016 15:43

Before I die I will...


-sleep under the stars

-grow old with someone I love

-have a party with all my friends

-smash a pie in someone´s face

-swim with dolphins

-ride in a limo

-send a letter to a random address and see if they write back

-bake a prefect rainbow cake

-see the Northen lights

-live

de jag vill ska göra "bucket list":

nouw.com/kattenz

missparlan.wordpress.com

Kramisar<3


Av februaritjejen - 18 juni 2016 13:55

Hej alla underbara läsare!

 Idag är det ännu en dag med regn...synd:(

Men det ska inte få byta våra glada humör!

Jag var nyss på en loppmarknad och hittade typ inget jag riktigt ville ha.

Så det blev bara en lite kort fika och sen tillbaks hem.

Nu är jag hemma och bestämde mig för att skriva ett inlägg här i min sköna blogg!

Såg ni förresten Sverige-Italien igår?!

Tyvärr, så hade inte Sverige turen "igen".

Men vi får se hur det går i nästa match!

Imorn så har jag träning emd bandet och sen ska jag hem till pärlan och vi får se vad vi ska göra.

Och på måndag ska jag ju avslöja de två vinnarna i veckans blogg!

Vi får se vilka blir vinnarna...

Men veckans blogg har inte avslutats ännu, så ingen tid att vänta! Va med!

Ha det gött nu alla ni läsare så ses vi i nästa inlägg!

Kramisar<3

PS: Har funderat på att flytta blogge till nouw? Vad tycker ni? KOMMENTERA!

 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards