Alla inlägg den 10 juni 2016

Av februaritjejen - 10 juni 2016 17:57

Kolla in min och min brorsas blogg vet ja! Kommentera eller fråga gärna något i våran blogg! Min bror skulle absolut bli jätteglad:)hahahaha!Tack!

/februaritjejen:)<3

PS: Vi har skrivit ett inlägg redan såå!

Av februaritjejen - 10 juni 2016 10:10

Hejj! Idag ska jag bara slappa, och ta det lugnt här! Äta glass, läsa, ha det bra och bara leva livet! Hahahah:) Vad ska ni göra idag? Nu blir detta inlägg otroligt kort, men det är för att jag inte ska göra så mycket idag, så jag kommer inte på något att skriva:) Men hoppas ni har det gött och har ett fint sommarlov! Har ni haft skolavslutning än elr?

Kramisar<3

 

Av februaritjejen - 10 juni 2016 10:01

Jag kollade nyss min statistik och ja, idag har jag haft 3 besökare redan och klockan är bara 10! Sen en annan sak är att jag har haft igår 15 besökare! Ni kanske inte tycker det är mycket, men det tycker jag! Tack så mycket! Sen det är den 10 juni i dag, va? Och gissa hur många besökare jag haft den här månaden! Jo...62!!!!! Asså hjälp!!!! Oc förra månaden hade jag 254 besökare! Asså tack så mycket! Tack,tack,tack!

kram:

februaritjejen

PS: Kom ihåg att fråga något så att jag kan ha frågestund! Ni kan fråga hur många frågor ni vill! Det kan vara 100 frågor om ni vill!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards