Alla inlägg den 9 juni 2016

Av februaritjejen - 9 juni 2016 18:26

Ja, vilket sms är det finaste sms:et jag någonsin fått. Jo, här kommer den, men tyvärr tänker jag inte berätta vem det är. Men det är en väldigt bra och fantastisk vän till mig!


SMS:ET!

******,du gör alla mina dagar perfekta, jag skulle aldrig kunna tänka mig någon snällare än dig. Du är min allra bästa vän och jag gör allt för dig, du betyder allt<3ÄLSKAR DIG***** *+*=världens bästa kompisar


Tack!

Sees!

Av februaritjejen - 9 juni 2016 17:24

Äntligen!!! SOMMARLOV! Som jag har längtat...yeess! Sommarloooov! Ingen skola mera och jag fick mina betyg tillbaks. Tyckte mina betyg var helt okej. Jag fick A i svenska, A i idrott och A i modersmål, det var de enda A:n jag fick. Jag fick fördet mesta B:n och C:n. Hur gick era betyg? Nöjda? Nu är det sommarlov och jag känner att jag ska bara slappa och ha det kul helt enkelt! Vad tycker ni? Vad har ni för planer till sommarlovet? Om ni undraar vad jag hade på skolavslutningen idag, så hade jag en svart klänning med massa vollanger, lockigt hår och en pärldiadem och pärlörhängen och svarta leggings och vita ballerinorskor. Jag har faktiskt tänkt på att göra en grej med bloggen nu på sommarlov. Är att varje dag skriva ett inlägg om min "sommarlov Dag 3 STRANDDAGS!" t.ex Så då blir det kul! Ska försöka skriva varje dag, men det kanske inte blir som ni vill, hehe:)! Men det är aldrig dåligt att försöka!

Men hoppas ni haft ett fint läsår och får en fin sommar!

Kramisar:

februaritjejen

PS: har inte haft någon fårgestund än för har inte fått några frågor! Fråga snälla rara ni!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards