Alla inlägg under mars 2015

Av februaritjejen - 28 mars 2015 18:41

Hej!

Nu tänkte jag göra en tag,så nu kör vi!

glass/godis

sommar/vinter

bok/tidning

kjol/klänning

katt/hund

jordgubbar/hallon

grönsaker/frukt

vatten/mjölk

kaffe(dricker inte äns kaffe)/te

armband/halsband

sova/vaken

tv/dator

dag/natt

borste/kam

tomat/gurka

ljuschoklad/mörkchoklad

sola/bada

hotell/tälta

badkar/dush

bil/flygplan

utan nagellack/nagellack

max/mcdonalds

blogg/ingen blogg

bägare/strut

smsa/ringa

vänsterhänt/högerhänt

många kuddar/få kuddar


Det var min tag, hoppas ni är nöjda med denna tag så ses vi snart igen!

Kram<3

Av februaritjejen - 28 mars 2015 18:36

Hej!

Idag var jag som sagt hemma hos pärlan, och vi gjorde en whisper challenge!

Ni kanske undrar vad det är för nåt, jamen då ska jag förklara det för er!


Det är en challenge som den ena ska ha hörluror och lyssna på musik, allså jättehög musik, sedan ska den andra ställa knäppa frågor till den, och då kommer ju den som lyssnar på hög musik inte höra, och det kan du ju bli några knäppa svar!

Sedan kan man byta, så att den andra har jättehög musik, och den andra ställer fårgor!


Jag tipsar verkligen whisper challenge, det är ju så himlans kul!

Det var mitt tips!

Kram<3

Av februaritjejen - 28 mars 2015 18:32

Hej!

Nyss så köpte jag massvis med godis!

Verkligen jättemycket!

Jag vet at det inte är bara jag här i jordklotet som älskar godis, ni älskar nog också godis!

Ni kan liksom inte sluta tänka på godis!

Ja, jag köpte i alla fall massvis med godis!

Efter middagen ska jag mumsa mig med godis!

Kram<3


Godis...godis...godis...mer godis...och ännu mer godis...och godis...


Bildresultat för lördag godis

Av februaritjejen - 28 mars 2015 18:29

Hejsan!

Idag så var jag hemma hos pärlan, vi bakadew chokladsnittar,mums, vi sålde de.

Det var roligt!

Men jag tipsar om att göra chokladsnittar, de är också supergoda!

Nu orkar jag inte riktigt skriva receptet, men det finns många olika recept i nätet såklart.

Sök bara på chokladsnittar, då kommer det fram med massvis med recept!

Kram<3

Av februaritjejen - 28 mars 2015 18:26

Vem gillar liksom inte nutella,alla gillar ju nutella!

Det är sjukt gott!

Jag åt det med bröd idag till frukost,mumsen.

Jag liksom bara älskar nutella!

Skulle kunna äta en hel burk nutella!

Gillar ni nutella?

Kommentera gärna!

Kram<3



Bildresultat för nutella


Nutella...nutella...och ännu mer nutella...


 
 
Bildresultat för nutella tumblr
 
Av februaritjejen - 28 mars 2015 18:20

Hejsan!

Jo, jag vill bara berätta en sak, igår hade jag ju en fotbollscup, vi spelade en match och en av motståndaren, typ skada sitt ben, hon grät och grät, och deras tränare bara stog där kom inte äns fram till den där tjejen(tala om taskig tränare), domaren kom och kolla vad som hade hänt och så, och han lycfte henne upp och bar henne ända fram till tränaren.

Snacka om sjukt snäll!

När domaren hade bärt tjejen ett tag, så kom tränaren och han gick bara där bredvid och gjorde ingenting!

Så taskigt!

Publiken applåderade och jublade till domaren.

Vilken snäll domare liksom!

Men det var bara det jag ville säga!

Ha en trevlig lördag!

Kram

PS: Vad tycker du, var domaren snäll, var tränaren taskig???

Kommentera gärna!

Av februaritjejen - 28 mars 2015 12:32

Jag gillar verkligen en affär, som många av er kanske också gillar!

Jo...claire´s!

Kram



Bildresultat för claire's




Bildresultat för claire's



Bildresultat för claire's

Av februaritjejen - 28 mars 2015 12:21

Nu är det lördag igen!

Såå härligt!

Igår hade jag skola!

Gick helt okej, men var jättetrött under dagen, hade också huvudverk, men det gick över.

Efter skolan gick jag och åt i max, och köpte några saker från claire´s!

Sedan åkte jag hem, satte på mig fotbollskläderna, åkte för att hämta min kompis, och sedan åkte vi till fotbollscupen.

Det var jätteroligt, lite synd bara, för att det regnade, och vi hade fotbollscupen ute!

I omklädningsrummet hade vi värsta festen, musik på, och álla typ dansade, haha.

Vi vann första matchen med 2-1, men de två andra matcherna förlora vi, så det  blev allså först, 2-1 för oss, andra matchen 1-0 för de, och sista matchen 2-0 för de.

Men jag är ändå nöjd, vi kämpade rejält.

Men det hände en liten olycka med en tjej i mitt lag, våran målvakt sparka bollen bort, och den här tjejen då, var nära målvakten och då kom bollen rakt och hårt i ansiktet på henne, det var verkligemn en rejäl smäll, och hon hade glasögon på sig, stackare, hennes glasögon ramlade och hon också, sóm tur så gick inte glasögonen sönder och så, jag vet inte om hon fick en hjärnskaning eller nåt, men tror inte det och hoppas inte det.

Jag fick också i sista matchen lite ont i benet, så jag kunde inte gå så bra, men nu är mitt ben bra igen.

Idag så vaknade jag ganska sent, säkert för att jag var så trött..

Jag åt två mackor med nutella till frukost, mums.

Idag har jag tänkt att jag bara ska ta det lugnt och chilla och så, jag ska också gå hem till pärlan.

Vi ska ha det kul!

Sen efter det, ska jag nog städa mitt rum, för jag kommer inte hinna göra det imorgon.

För imorgon så har jag en fotbollscup igen.

3matcher och de ska vinna, har jag då bestämt.

Haha...

Så hela helgen har typ med fotboll att göra...haha...

Nu ska jag äta lunch, det blir korv med bröd, mumsen.

Så nu är det käkdags!

Ses snart igen!

Kram

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards