Alla inlägg under mars 2015

Av februaritjejen - 4 mars 2015 18:11

Hej!

Jo jag tänkte bara tipsa er om en sak...

jo, att börja på fotboll.

Jag går ju på fotboll och jag älskar fotboll, det är sjukt kul.

Men nu tänkte jag tipsa er om det!

Så nu kör vi!

Fotboll är en lagsport (så i den här sporten måste man vilja spela med andra och inte själv)

I fotboll lär man sig göra tricks, träffa kompisar, skaffa sig kompisar, göra mål och mycket mycket mer.

Man kan spela i olika lag,det finns många olika och bra lag.

Men om du ska börja på fotboll så är det bäst om du inte är rädd för bollar, om du är det gör dte inget, du vänjer dig, jag är själv lite rädd när nån boll kommer mot mig, men man vänjer sig, som jag.

¨Du kanske ä'r osäker om du vill b´örja på fotboll eller inte, i sånna fall så kan du ju testa en gång och se om det är det du vill hålla på med, man vet aldrig.

Det är alltid kul att testa nåt nytt.

Tex: jag gillade inte så mycket fotboll förrut, men jag hade spelat lite med familjen, men jag ville testa, så jag prövade och sedan så har jag bröjat där och nu spelar jag fotboll.

Jag tycker nu att dte är jättekul, fö´rrut så tyckte jag inte om det så mycket.

Men nu tänker jag faktiskt säga en viktig sak!

FOTBOLL ÄR INGEN ´KILLSPORT!

DET FINNS INGET SOM HETER KILLSPORT OCH TJEJSPORT!

DANS ÄR BÅDE TILL KILLAR OCH TJEJER, INTE BARA TILL TJEJER.

FOTBOLL ÄR INTE KILLLSPORT,

DET FINNS MÅNGA DUKTIGA TJEJER SOM SPELAR FOTBOLL OCH DET FINNS MÅNGA DUKTIGA KILLAR SOM DANSAR.

SÅ DET FINNS INGET SOM HETER KILLSPORT ELLER TJEJSPORT!

BARA SÅ NI VET'!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Kram-:

-:febban

Av februaritjejen - 4 mars 2015 18:02

HALLÅ! Jag har en omröstning just nu, det är


 inte så många som har röstat på min


omröstning, så alla läsare, kom igen rösta!


Är ni vakna eller har ni somnat framför datan?


Kom igen nu! Rösta, rösta! Så blir jag glad!


Jag vill försöka få iaf 20 som har röstat, framtill


lördag. Så på lördag vill jag att 20 pers har


röstat på min omröstning! Om det blir så, så blir


jag jätteglad! Så kom igen, så klarar vi det här


tillsammans! Tack alla ni som röstar på min


omröstning, byter varje vecka omröstning bara


så ni vet! Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?


Kom ihåg att rösta! Hejdå!

Av februaritjejen - 4 mars 2015 17:57

Hej!

Här kommer dagens outfit men utan bilder!


Dagens outfit är...

en grön långärmad tröja med en silvrig mönstrad dödskalle från H&M

och ett par blåa jeans från cubus.

Ett par gråa och gröna strumpor från lindex

Hår: hästsvans fast på sidan

Smycken: inga smycken idag


Det var dagens outfit, ledsen att dettta inlägg blev så kort, men nu blev det bara så.

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Kramar:

febban

Av februaritjejen - 4 mars 2015 17:46

Jag fick idag en massa kläder. Så jag tänkte skriva om det på min blogg!

Tyvärr blir det inga bilder för att jag orkar verkligen inte hålla på med bilder och så, och då kommer detta inlägg blir superlångt. Så därför blir det inga bilder. Men nu kör vi!


1. Jag fick ett ljusblått linne från ginatricot


2. En ljusbrun kofta från soya


3. En brun med blommor kofta från the north face


4. En vit tröja fårn cubus


5. En mörkgrön långärmad tröja från h&m


6. En svart och grå kofta från wesc


7. En lila linne från ginatricot


8.En vit ihålig tröja från JC


9. Svarta leggings (vet inte varifrån de är)


10. En svart med guldiga render kofta från fred perry


11. En svart kofta från SOC


Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Hejdå!

Av februaritjejen - 4 mars 2015 17:36

Hejsan!

Idag tänkte jag göra en nailpolish tag, så nu kör vi!


1. Vilket är ditt favortinagellack?

-Hmm, ganska svår fråga...det är nog ett metallfärgad blå från depend metallic

2. Första nagellacket?

-Det är ett nagellack från viva la diva

3.Billigaste?

-Harb ingen naning

4.Dyraste?

-Vet inte

5. Senaste?

-Två pack med nagellack

6. Största förpackningen?

-Det var nog ett pack som jag köpte i båten, det var typ förra veckan

7. Använt mest?

-Ett rosa nagellack från Depend

8.Om du var tvungen att ge bort ett nagellack?

-Ett rött nagellack från Isadora.

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Så ses vi snart!

Hejdå!

Av februaritjejen - 4 mars 2015 17:24

Hej!

Jo jag undrar bara en sak...

Vilken färg ser ni på klänningen?

Jag ser blått/brunt, men några ser andra färger.

Ser ni guld/vit eller svart/blå?

Liksom vilken färg ser ni?

Det här är ganska känd just nu.

Jag förstår inte riktigt varför det är så känt.

Det började med att en kvinna la ut den bilden och frågade vilken färg man såg på klänningen, efter det har det blivit känt. Vet inte varför?!

Men kommentera gärna vilken färg ni ser på klänningen?!

Kommentera!

Jag vill gärna veta!

Är intresserad...

Här kommer en bild!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Kramar:

febban




                                                  


  


 

Av februaritjejen - 3 mars 2015 21:30

 God natt alla sömntutor!


Nu är det dags att blunda och drömma fina drömmar!


Sov gott, för imorgon är det en ny dag!


God natt...sov gott...dröm fina drömmar...


Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!


Sömniga kramar:


febban






  





Av februaritjejen - 3 mars 2015 17:31

Jag undrar bara...men vem tycker du ska vinna hela melodifestivalen?

Är det kanske Eric Saade...Mariette...Jessica Andersson osv?

Men vem vill du ska vinna melodifestivalen?

Alla har ju olika smaker!

Men vem tycker du är den bästa och som borde vinna?!

Kommentera gärna mig, så får jag veta, för jag vill veta vad alla tycker för det är intressant.

Här kommer alla artister som är i final nu och som är i andra chansen nu:

-Andreas Weise

-Linus Svenning

-Hasse Andersson

-Kristin Amparo

-Dolly Style

-Dinah Nah

-Behrang Miri feat Victor Crone

-Samir & Viktor

-Eric Saade

-Isa

-Jessica Andersson

-Jon Henrik Fjällgren

-JTR

-Magnus Carlsson

-Mariette

-Måns Zelmerlöw


Kommentera nu mig om vem du tycker ska vinna melodifestivalen?!

Kom ihåg också att rösta på min omröstning "Vem tycker du är bäst i delätvling 4 i Melodifestivalen?"

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Hoppas ni också mår bra?

Stora kramar:

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards