Alla inlägg den 11 mars 2015

Av februaritjejen - 11 mars 2015 18:46

Här kommer alla de filmerna jag vill se...

1. Natt på museet!

Den låter så sjukt bra, det har redan varit premiär, men jag vill så gärna..

2. Berättelsen om askungen!

Den låter bra, ändå om jag inte gilllar så mycket den tecknade askungen filmen...

3.Paddington

Jag har sett trailern, då verkar den redan sjukt bra. Jag tycker den verkar jätterolig....

4.Svampbob fyrkant-äventyr på torra land.

Låter både bra och rolig, skulle vilja se den!


Det var 4 filmer som jag vill se!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Kramar:

febban

Av februaritjejen - 11 mars 2015 18:42

Era tips är allt...

de hjälper mig så himlans mycket...

så tipsa mig inlägg som du vill läsa!

Jag vill att du ska tycka om mina inlägg!

Så det vore jättekul om ni kommenterade mig tips på inlägg!

Då får ju ni också läsa fler inlägg!

Nu blev ju detta inlägg sjukt kort, men det blir så baera ibland, tyvärr...

Hoppas ni ändå är nöjda med denna inlägg!

Kramar;

febban


Av februaritjejen - 11 mars 2015 18:32

Hej!

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, eller ja det har gått två dagar sen jag skrev. Men jag har helt enkelt inte hunnit.

Men jag försöker skriva så mycket som möjligt. För jag vill verkligligen skriva så många inlägg! Om ni har några önskemål på inlägg så kommentera gärna!

Jag åt nyss middag, jag har haft skola idag, fick svenska provet tillbaka idag, gick sådär, bättre lyckas nästa gång...

Nu ska jag äta efterätt, vi ska äta chokladbollar som jag och familjen gjorde igår.

Kanske gör ett till inlägg nu ikväll, vi får se.

Hoppas ni har det bra och så!

Kramar:

febban


Av februaritjejen - 11 mars 2015 17:54

Hej!

Idag tänkte jag tipsa er om hur du får det perfekta pyjamaspartyt

Är ni beredda? Då kör vi!


1. Snacks!

Snacks är ett måste när man har ett pyjamasparty...

Det kan vara tex: popcorn,chips,skruvar,saltpinnar,ostbågar,godis,lä
sk,saft...


2. Musik!

Det är alltid kul att ha lite musik, om du behöver tips, så kommer det nu:

1.Groupie med Samir och Viktor

2.Success med Samir och Viktor

3.Dansa pausa med Panetoz

4.Vi ska ha fest hos mig med Kick

5.Don´t stop med Isa

Det var lite tips!


3.Film

En bra film är ju roligt att titta på!

Dina kompisar kan ta med sig varsin film och sedan kan ni rösta på vilken film ni ska kolla på!

Här kommer lite tips på filmer:

1.Sune i fjällen (komedifilm)

2. Harry Potter

3.Natt på museet 3


4. Massor av kuddar!

Du måste ha varenda kudde... Ta så många kuddar ni har och mys.


5. Pyjamas på!

Sätt på er pyjamas, så blir det mysigare...det heter ju PYJAMASparty!


6. Sanning eller konsekvens?

Ett jätterolig lek, du behöver en flaska. Man börjar med att snurra den, sedan frågar nån "sanning eller konsekvens" till den som blev pekad. Sen får den välja antingen sanning eller konsekvens, om den väljer sanning så ska den berätta nån hemlis, då ska du allså fråga en fråga! Om hon/han väljer konsekvens så då måste hon göra n ånting tex: gör din fulaste grimas. Sen när hon/han har gjort det så snurrar ni på flaskan igen och den pekar på nån och då gör ni samma sak´, om och om igen...


7. Spela tv-spel!

Ni kan tävla mot varandra på tv-spel, det blir roligt och spännande på vem som vinner. Jag kan tipsa er ett spel som tex: just dance.


8. Kasta popcorn!

Här gäller det att pricka den andrars mun, du ska kasta en popcorn och sikta mot din kompis mun, om hon får in den i munnen så får ni ett poäng, lycka till!


9. Läskiga historier!

Berätta hemska,läskiga,spännande historier för varandra, så att de bara...skriker.


10. Kuddkrig!

Här gäller det att bara knuffa varandra med kuddarna.


11. Spa!

Smörj varandra med krämer, ha fotbad, lacka naglaran, fixa frisyrer osv.


12.Ha kul!

Det viktigaste är ju att ha kul!

Så njut och ha kul!


Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!?

Kramar:

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards