Alla inlägg under februari 2015

Av februaritjejen - 28 februari 2015 17:41

Här kommer resultatet på min omröstning!


Den som fick flest röster blev Ellen Benediktson med 42.9 %

Isa fick 28.6 %

Kristin Amparo 14.3 %

Jon Henrik Fjällgren 14.3 %

Kalle Johansson fick 0 %

Andreas Weise 0 %

Andreas Johnson 0 %


Det var resultatet på min omröstning!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Kramar:

febban


Av februaritjejen - 28 februari 2015 17:34

Hej!

Det var ett tag sen jag skrev, men det är för att jag har haft sportlov och jag har ju gjort olika saker och så, nu när det är sportlov. Men nu är jag här igen.

Idag är det lördag, och det är melodifestivalen, deltävling 4...jag undrar hur Måns är, för han ska ju vara med.

Sen nästa vecka är det ju andra chansen, spännande.

Idag har jag haft en bra dag, jag har haft fotbollsträning och så.

Jag vill nu bara tacka en person.

Här kommer tacket!

"Tack pärlan(misspärlan) för det fina inlägget som du skrev till mig!

Du är en äkta vän, du är snäll, rolig, fin,omtänksam,hjälpsam och mycket mycket mer...

Tack för det fina inlägget!

Som ett tack så kommer här en länk till pärlan!

www.missparlan.wordpress.com

Tack pearlisen"

Det var mitt tack till pärlan.

Kolla gärna in hennes blogg och kommentera henne nåt, så hon blir glad!

Hoppas ni har haft en bra lördag, det har jag iaf haft!

Hoppas ni också är nöjda över denna inlägg?!

Kramar:

febban<3

Av februaritjejen - 25 februari 2015 13:02

helt galet.

Jag har gjort 11 inlägg idag, asså wow.

Men nu ska jag sluta, ska käka lunch nu, jag vet det är ganska sen lunch, mend et blev nu bara så.

Så nu ska jag äta lunch med familjen och sen så vet jag inte vad jag ska göra, har ingen naning.

Men jag tycker iaf att det är roligt att jag har gjort 11 inlägg  idag, men nu så måste jag sluta, så det här inlägget blir det sista inlägget idag, tyvärr...

Men vi ses kanske imorgon eller på fredag, vi får se.

Men hoppas ni är nöjda med alla inlägg jag har gjort idag,och att ni har en bra Onsdag, för det har jag i alla fall.

Stora kramar:

febban



  

Av februaritjejen - 25 februari 2015 12:56

Jag kollade lite i google och det finns så fina bilder på molnen och träden, asså på naturen, så jag tänkte dela med mig den känslan, så här kommer naturbilder...



Bildresultat för himlen





 
 
 
 
 
 
 
 
Bildresultat för natur
 
 
 
 
Bildresultat för natur
 
 
 
Bildresultat för natur
 
 
 
 
 
Bildresultat för natur
 
 
 
Bildresultat för natur
 
Hejdå!
Av februaritjejen - 25 februari 2015 12:48

Hjälp  mig, snälla.

Mitt huvud är helt tomt som en grotta där det ekar.

Jag vet liksom inte vad jag ska skriva för slags inlägg, det är liksom omöjligt att komma på nåt.

Jag tänker...

och tänker...

tänker...

tänker mer...

tänker...

och tänker...

Det är så irriterande att bara tänka, liksom vem tycker om att tänka?

Inte jag i alla fall.

Nu har jag tänkt och tänkt att jag snart spricker, och det är ju inte så bra.

Så snälla ni alla läsare, kan ni kommentera mig tips om vad jag ska skriva om.

Det vore SÅ SJUKT SNÄLLT!

För jag börjar annars att bli yr, och det vill jag inte, så snälla ni, kommentera mig tips!

Tack...

Kramar:

febban

PS:Jag kanske överdriver lite, jag kommer inte bli yr, men jag börjar få lite tålamod...



                                                  
            
Av februaritjejen - 25 februari 2015 12:04

Här kommer bilder:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejdå!
Av februaritjejen - 25 februari 2015 11:57

Hej!

Här kommer lite bilder på Lisa Ajax!



Lisa Ajax






lisa_ajax




Lisa Ajax vann finalen i Idol.




 
 
 
 
 
Hejdå
Av februaritjejen - 25 februari 2015 11:00

Nu har jag blandat bokstäverna, nu måste ni försöka lista ut vad man kan göra för ord av alla bokstäverna?




1. IEBDLR

2. RIANGSNTIÄNLNL

3. NBOGGLALTSEP

4.RODB

5. LTOS

6.BRKTÄOSEV

7. LGOGOE

8. ILP

9. TOUFTI

10. TETBEAFLA


Försök att lista ut de här orden, det är inte lätt, svaren finns längst ner i  inlägget, så kan ni rätta de sen.

Lycka till!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Kramar:

febban


Svaren:

1.BILDER

2.INSTÄLLNINGAR

3.BLOGGPLATSEN

4.BORD

¨5.STOL

6. BOKSTÄVER

7.GOOGLE

8.PIL

9.OUTFIT

10.ALFABETET




Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards