Alla inlägg den 19 februari 2015

Av februaritjejen - 19 februari 2015 18:39

Jag går på fotboll.

Jag har ett band med mina kompisar som heter FLC

Jag har två marsvin

Jag har två syskon

Jag älskar att sjunga och att dansa

Jag började blogga för att mina kompisar gjorde det och att jag vill testa.

Mina favoritårstider är sommar och vinter.

Min favvomat är spaghetti med köttfärssås och taccos

Min favvofärg är olika blå och lila

Här kommer länkar till mina två bästisar lillalizzan.wordpress.com och missparlan.wordpress.com

Nu var detta inlägg superkort men det är för att jag har bråttom till konditionsträningen!

Så hoppas ni är nöjda med denna inlägg ändå!

Sees

Av februaritjejen - 19 februari 2015 18:16

Imorgon är det sista skoldan och sedan Sportlov!

Längtar såå!

Har haft en bra dag!

Fick bara en läxa och den var ganska enkel, det tog bara några minuter att göra den, så

det var ganska härligt.

Jag ska gå senare till konditionsträning,

där tränar man att man får bra kontion!

Och det är ju bra!

Har ni redan haft sportlov eller ska ni ha det eller har ni det nu?

Kommentera gärna!

Min sportlov börjar på Lördag och sedan en hel vecka sportlov, så himlans häärligt!

Men aja, jag längtar jättemycket till imorgon, så idag kanske jag ska gå och lägga mig tidigt,

men jag tror ändå att det kommer bli så att jag går och lägger mig sent, så är det alltid.

Ha en trevlig Torsdag alla läsare!

Tjao!

Febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards