Alla inlägg den 14 februari 2015

Av februaritjejen - 14 februari 2015 12:54

Jag har ju haft en omröstning, om vem du tyckte var bäst i deltävling 1 i Melodifestivalen och idag är den tyvärr slut!

Så nu kommer resultatet

I första plats som fick flest röster var Eric Saade han fick 42.9 %

I andra plats var det Dolly style de fick 28.6 %

I tredje plats så kom två i samma plats både Behrang Miri och Viktor Crone och Molly Pettersson Hammar.

Behrang och Viktor fick 14.3 % och Molly fick också 14.3 %

I sista plats kom Jessica Andersson, Daniel Gildenlöw, och Rickard Söderberg och Elize Ryd.

De fick inga röster!

Så det var allså resultatet på min omröstning!

Ikväll kommer det ju vara deltävling 2 och då är Linus Svenning, Emelie Irewald, Samir &Viktor, Neverstore, Marie Bergman&Sanne Salomonsen, Magnus Carlsson och Mariette ska vara med.

Vi får se hur det går för de.

Jag kommer sedan ha en omröstning med vem ni tyckte var bäst i deltävling 2c i Melodifestivalen!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Kram;

febban

Av februaritjejen - 14 februari 2015 12:32

Hej!

Nu har jag fått ett nytt pynt i min blogg!

Om man rör pilen så kommer det stjärnor bakom den.

Jag tycker det är snyggt och jag är nöjd över den, jag ska också

byta bakgrund, så då får ni se vad det blir för bakgrund.

Men aja, idag är det ju alla hjärtans dag så

"Glad alla hjärtans dag"!

Kram:

febban

Av februaritjejen - 14 februari 2015 12:09

Idag är det Alla hjärtans dag!

Så Glad alla hjärtans dag!

Jag har fått två kort från familjen och jag har gett dom

kort. Jag har ätit kakor och en alla hjärtansd dag muffins, supergod.

Hoppas ni får en glad alla hjärtans dag!

Kram:

febban




    

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards