Alla inlägg den 2 februari 2015

Av februaritjejen - 2 februari 2015 11:16

Hej!

Nu har jag gjort 203 inlägg

i hela den här tiden som jag har haft en blogg.

Först tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg som skulle heta 200

inlägg, men det blev istället 203 inlägg!

Jag  vet inte vad ni tycker, men jag tycker bara det är kul att man

har gjort så många inlägg i hela den tiden man har haft en blogg!

Nu i år 2015 ska jag försöka göra dubbelt så många inlägg!

Men i alla fall så det här är min 203:e inlägget som jag har gjort i hela den här tiden

jag har haft en blogg!

Tycker det är kul!

Ha en bra dag!

Kram,

febban



203 INLÄGG  

Av februaritjejen - 2 februari 2015 11:04

Hej!

Nu när jag är sjuk så tänkte jag göra ett sjuktips!

Så ni som är sjuka så kolla in detta inlägg!

Om du har tråkigt när du är sjuk så då kolla in detta inlägget!


1. Läs en bok!

Då slösar ju du inte heller rösten om du nu är förkyld!


2. Lyssna på musik!

Det är trevligt!


3. Vila!

Du kanske kommer må bättre om du har vilat en stund.


4. Blogga ett inlägg!

Du kan blogga ett inlägg ju!


5. Rita!

Varför inte rita nåt väldigt svårt, du behöver inte kunna rita den perfekt första dan utan du kan träna och träna.


6. Titta på film!

Man kan ju titta på nån spännande film(MEN TITTA INTE PÅ FILM OM DU HAR HUVUDVÄRK)


7.Fota

Ta fina bilder!


8.Spela spel!

Om din mamma eller pappa är hemma så kan du ju spela spel.


Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Krya på er som är sjuka!

Kram,

febban

Av februaritjejen - 2 februari 2015 10:54

Hej!

Nu tänkte jag göra en thist or that!

Så nu kör vi!


Blå/Lila

-Hmm, svårt, de båda är mina favoofärger, så jag väljer båda

Äpple/banan

- Jag tycker inte ens om banan, men äpple är gott!

Vinter/Sommar

-Kan inte välja...Båda

Sovmorgon/tidiga morgon

-Självklart sovmorgon, jag brukar aldrig orka vakna på morgonen tidigt

Paprika/gurka

-Gurka

Sjunga/dansa

-Kan inte välja, jag gillar både ock lika mycket

Film/Teveserie

-Film ´gillar jag att titta på med familjen sent på kvällen eller med kompisar och teveserie brukar jag titta då och då så jag vet inte

Slask snö/Ordentlig snö

-Om det ska finnas snö så ska det vara ordentlig snö, tjock mjuk kramsnö ingen slasksnö, ush


Hoppas ni  är nöjda med denna inlägg "This or that"

Hae en trevlig dag!

Hejdå

Av februaritjejen - 2 februari 2015 09:40

Hejsan! Idag är det måndag! Jag är hemma idag från skolan för att jag är lite sjuk. Jag är förkyld och har ont i magen! Min lillasyster har också feber så jag kommer kanske också få feber vi får väl se. . Men jag kommer antagligen gå imorgon till skolan. Om jag mår sämre så då stannar jag hemma men om jag mår bättre så då ska jag till skolan imorgon. Ska nog ringa nån kompis sen och fråga om läxorna, så att jag hänger med i alla lektioner. Jag har jättetrååkigt. Ligger bara i soffan och har inget att göra. Så himlans tråååkigt!

Det är ganska mycket snö där ute, direkt jag tittar ut så börjar jag frysa ändå om jag inte är ute så då börjar jag frysa. Ush, vill verkligen inte gå ut och jag kommer inte gå ut för jag är ju sjuk så deså!

Snälla fråga mig frågor, jag vet att jag är tjatig men det blir tråkigt om jag gör en frågestund och svarar på en fråga. Så snälla fråga, please!

Men aja, jag hoppas ni får en trevlig måndag.

Så se vi,

kram,

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards