Alla inlägg den 11 februari 2015

Av februaritjejen - 11 februari 2015 18:20

Hej!

Har haft en ok dag idag.

Skolmaten var helt okej.

Jag fick tre läxor idag.

Imorgon så har jag no-prov så jag måste träna för det, så att jag

lyckas imorgon för provet, och det vill jag ju, liksom vém vill inte lyckas

när man har prov(what).

Idag fyllde en lärare år!

Så grattis!

Jag och min kompis gjorde ett kort till henne, jag tror att hon blev glad, japp hon blev glad!

Imorgon är det Torsdag, häärligt, då närmar det sig helgen.

Jag brukar tänka såhär, på måndag så börjar veckan, Tisdagen så då är det fortfarande en början,

på Onsdag så har vekcan dragit igång, på Torsdag så är det snart helg,

på Fredag så är det sista skoldan och helgen börjar, Lördag är det helg, och på Söndag så är det slutet på helgen.

Så brukar jag tänka när jag tänker på veckodagarna.

Jag ska baka senare, ska laga chokladmuffins, mums, jag älskar att baka och laga mat, det är typ en hobby för mig, det är så himlans kul, så ni som inte brukar laga mta ellér baka, så då tipsar jag er om

att börja göra det mycket oftare, för det är så kuul!

Idaag kommer ju också Sveriges mästerkock och det är ju ett matprogram där de tävlar, så kolla på det för att få mer inspiration.

Jag ska äta snabbnudlar till middag, för jag är inte så hungrig.

Jag älskar snabbnudlar, men jag har typ bara smakat med kycklingsmak, det är supergott!

Nam.

Så allså ni vet ungefär hur min Onsdag har varit idag.

Imorgon så är det en ny dag, så då är det bara till sängs och drömma sött och imorgon vakna och det är Torsdag och inte OInsdag!

Hoppas ni har haft en trevlig Onsdag, för det har jag iaf!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Kom ihåg att rösta på min omröstning,

man får ju rö´sta på den man tyckte var bäst i deltävling 1 i Melodifestivalen, sedan på lördag så kommer jag berätta vem som har fått flest röster!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg, och nu belv det ju konstigt för jag sa det två gånger men aja!

Kram;

febban

Av februaritjejen - 11 februari 2015 18:16

Hej!

Nu tänkte jag berätta dagens statistik.

Unika besökare har jag haft 2 stycken, så ni som har kollat min blogg ett stort tack!

Sedan så har jag haft 9 sidvisningar.

Så det var allså dagens statistik.

Nu blev ju detta inlägg superkort!

Ledsen, vanligtvist så vill jag inte att mina inlägg ska vara långa, men ibland så blir de bara korta för att jag inte kommer på vad jag ska skriva om. Så bara så ni vet.

Ha en trevlig Onsdag, fast den snart är slut!

Men imorgon börjar en ny bra dag!

Kram:

febban

Av februaritjejen - 11 februari 2015 17:50

Nu tipsar jag er att bara gå försiktigt ute på gatorna, för det är väldigt halt, iaf i Stockholm.

Så gå försiktigt, annars ramlar ni och det är ju inte så kul.

Man vill liksom inte få hjärnskakning (verkligen inte)

Så gå försiktiga för eran egen skull.

För det är så himlans halt!

Lycka till!

Kram;

febban



GÅ FÖRSIKTIGT, SÅ ATT NI INTE RAMLAR!

Av februaritjejen - 11 februari 2015 17:19

Hej!

Nu tänkte jag tipsa er om en hemsida.

Det är en hemsida där man får lära sig rita olika figurer.

Jag tipsar verkligen den här hemsidan, tycker den är så bra!

www.easydrawingtutorials.com

Kolla in hemsidan, så lär ni er rita olika seriefigurer.

Kram;

febban

Av februaritjejen - 11 februari 2015 16:55

Hej!

Nu på Lördag så är det alla hjärtans dag!

Då kanske man vill ge lite presenter till nära och kära!


1. Ett fint kort

Varför inte ge ett litet fint kort, du kan pynta den med fjädrar, klotter,klistermärken,glitter,paljetter osv.


2. En mening

Säg bara en fin och snäll mening tex:

-Vad fin du är!

-Du är en bra kompis

-Jag älskar dig


3. En kram

Varför inte bara ge en kram, man blir glad över det.

Lätt och enkelt.


4. Fint hjärtpynt!

Det enda du behöver är ståltråd och pärlor!

Du form ståltrådet till ett hjärta och lägger på pärlor, blir superfint.


5. Kärleksdikt

Skriv en egen dikt till en vän eller till nån du älskar.

Eller så kan du hitta kärleksdikter i internet.


Nu var det inte så många olika presenter och de var ganska enkla, men aja.

Hoppas ni fick tillräckligt med tips!

Kram;

febban

Av februaritjejen - 11 februari 2015 16:41

Hejsan!

Just nu så dricker jag en drickyoghurt. Den är jättegod!

Smaken är skogsbär+musli.

Jag tipsar den verkligen!

Kram!




Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards