Alla inlägg den 17 februari 2015

Av februaritjejen - 17 februari 2015 11:36

Hej!

Nu kom jag på ett inlägg som jag skulle kunna göra, men nu tänkte jag iaf ge ett tips till alla er läsare!


Ta ett block eller papper och skriv som rubrik "Blogginlägg eller nåt annat.

Sedan skriver du alllt du kommer på va du skulle kunna göra förslags inlägg, skriv allt som kommer fram från ditt huvud.

Sedan kanske dagen efter så ska du blogga nåt inlägg och inte vet vad du ska blogga om, i sånna fal tar du blocket eller pappret och ´bestämmer vilket av de inläggen som du har skrivit upp du ska skriva om.

Så då behöver du inte tänka och tänka!

Smart va!

Hoppas ni förstog vad jag mena, det var lite svårt att förklara!

Men det var iaf mitt tips till alla er underbara läsare!

Stora kramar:

febban

Av februaritjejen - 17 februari 2015 11:14

Just nu har jag sjukt  tråkigt!

Jag har lite ont i magen igen, men inte mycket!

Asså jag vet inte vad jag ska skriva för inlägg?!

Hjälp mig allihopa!

Please!

Jag tänker, tänker och tänker men jag kommer inte på nånting, jo nu vet jag, eller nej det vet jag inte.

Snälla, kan ni hjälpa mig att komma på vad jag ska skriva om!

Kommenter mig nåt, please!

Liksom jag sitter bara här och tittar runt om mig, vad s´ka jag skriva för nåt, mitt huvud är helt tom!

Så snälla kommentera mig nåt tips om vad jag ska skriva om!

Om du gör det så är du världens bästa, i sånna fall så blir jag jätteglad!

Kramar:

febban

Av februaritjejen - 17 februari 2015 11:11

Här kommer dagens statistik!


Unika besökare: 2st

Sidvisningar: 5

Kommentarer: 0

Gillar: 3


Det var dagens statistik!

Nu blev ju detta inlägg sjukt kort!

Ledsen, men nu blev det bara så!

Tyvärrr!

Men hoppas ni ändå är nöjda med denna inlägg!

Kramar:

febban

Av februaritjejen - 17 februari 2015 10:39

Hej!

Idag är det Tisdag känns ganska hääärligt!

Jga är idag också hemma från skolan, f"ör jag var ju magsjuk igår, jag har inte ont i magen

längre, hittills iaf, vi får se hur resten av dagen går!

På fredag är det sista skolldan för mig och sedan sportlov!

Jag bara längtar!

Idag vaknade jag lite över 8, åt frukost med familjen.

Efter det har jag tittat på tv och bloggat och bara tagit det lugnt!

Jag har inte ens bytt kläder, jag har fortfarande pyjamas på mig, ska kanske byta kläder till

mjukisbyxor och nån kofta!

Idag ska jag bara ta det lugnt, som igår, eller igår var jag ju magsjuk så då kunde jag typ inte göra nåt, men aja.

Förresten har ni nåt tips på låtar?

Kommentera gärna!

Jag gjorde ju i förra inlägget

"7 bästa låtar just nu"!

Så har ni något tips!

Kommentera i sånna fall!

Aja, min dag kommer som sagt bara vara lugn!

Kramar:

febban


Av februaritjejen - 17 februari 2015 09:54

Okej, de kanske inte är de bästa,men några av de.

Nu kör vi!


1. Weak Heart med Zara Larsson!

Wow, jag älskar den låten, tycker den är så härlig!


2. Groupie med Samir och Viktor!

Ah, den är as bra!

Samir och Viktor var ju med i melodifestivalen deltävling 2 och de kom ju till andra chansen, vi får se hur det går för de! Men jag älskar iaf den här låten!


3. Sting med Eric Saade!

Han var ju med i deltävling 1 i Melodifestivalen!

Sting, wow jag älskar den låten, jag tycker nog att det är eric saades bästa låt!


4. Success med Samir och Viktor!

Den är ganska liknande som Groupie, men jag tycker ändå att den är bra!

Och den har ju Samir och Viktor också gjort!


5. Lips are moving med Meghan Trainor!

Jag tycker den är så bra, den har rythm.

Man blir också gald av den sången, vet inte varför, men den är bara bra, helt enkelt!


6.I´ll be fine med Molly Pettersson Hammar!

Jag förstår inte varför hon åkte ut i deltävling 1 i Melodifestivalen!

Hon har ju jättebra röst!

Iaf jag tycker att den här låten äger!


7. Love run free med Lisa Ajax!

Ah, LISA har världens röst!

Hon har en jättefin röst och hon är min idol!

Jag älskar också låten Love run freee!


Kramar:

febban

Av februaritjejen - 17 februari 2015 09:37

Ah, hjälp, jag har jättemånga visningar, i hela den här tiden jag har haft en blogg så har jag fått så här många visningar!

3355 Visningar!

Det kanske inte är så himlans mycket, men jag tycker det iaf.

Jag är jätteglad för det här.

Jag har inte så många kommentarer, jag vet inte ens hur många jag har, men jag har nog många beökare, vet inte.

Men jag tycker det är iaf roligt att jag har fått så många visningar!

Ses  




3355 VISNINGAR<3<3

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards