Alla inlägg den 16 februari 2015

Av februaritjejen - 16 februari 2015 12:07

Kommentera gärna mig om vad du tycker

att det bästa är med sportlovet?

Är det att du får sova sent på morgona, resa,träffa kompisar osv.

Kommentera gärna mig om vad du tycker är det bästa´med sportlovet?

Kram:

febban

PS: Ledsen att det här inlägget blev så kort:(

Av februaritjejen - 16 februari 2015 10:35

Jag längtar sååå, mitt sportlov har inte ens börjat än.

Jag klarar inte det här, på fredag är det sista skoldan och sedan är det sportlov, det tar för lång tid, jag vill att det ska vara sportlov nu och inte sen, utan nu.

Många har sportlov den här veckan, lyckosostar, men jag har nästa vecka, längtar.

På loven så får man ha kul, träffa kompisar, sova sent på morgona, blogga mer, resa osv.

Man får göra så mycket roligt på loven.

Jag liksom bara ÄLSKAR lov, de är så härliga!

Tycker inte ni att lov är underbara?

Har ni haft redan sportlov eller har ni det nu eller ska ni ha det?

Kommentera gärna!

Som sagt så har jag det nästa vecka och inte den här veckan.

Men det är en sak som jag inte gillar med lov, jo det är att de alltid går så snabbt, först är det kanske måndag och därefter söndag, asså loven går så snabbt ,men det är för att man har så kul!

Ha en trevlig Måndag!

Kram:

febban

Av februaritjejen - 16 februari 2015 10:26

Hej!

Är sjuk, trååååkigt.

Jag hatar att vara sjuk.

Jag är allså magsjuk.

Det började igår kväll, då jag hade ont i magen och sedan inte kunde sova.

Så mamma sa att jag skulle vara hemma idag från skolan, sedan så kräktes jag idag lite, så blää.

Ska sedan ringa en kompis och fråga om läxorna, så jag hänger med.

För jag har nämligen inte sportlov än, utan jag har det nästa vecka, så jag får vänta nästan en hel vecka på sportlovet, jag längtar sååå!

Har erat sportlov börjat än?

Kommentera gärna!

Jag har sjukt tråkigt, ligger bara på soffan med täcket på och har tråkigt, så jag tänkte blogga lite.

Jag har inte ätit nånting idag, för jag är ju magsjuk så det är ju inte så bra, men däremot så har jag drukit ett glas saft, det är allt, men inget annat.

Ha en trevlig Måndag!

Seees

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards