Alla inlägg den 5 februari 2015

Av februaritjejen - 5 februari 2015 17:53

Hej!

Nu tänkte jag ha en frågestund!

Jag har nog tjatat på er ganska mycket att ni ska fråga frågor!

Men nästa gång jag har frågestund så hoppas jag att jag har fler frågor än den här gången!

Nu kör vi igång!


Misspärlan:

Frågor?

Katt/hund

-Förrut så gillade jag mer katt, men nu är det hund

Mjukisbyxor/jeans

-Mjukisbyxor

Dans/gymnastik

-Dans(Im are dancegirl)

Favvo teveserie?

-Asså jag vet inte riktigt, men det finns ett program som heter pepparkornen och det är ju bra!

Tips på inlägg?

-Du kan ju tipsa om nåt du tycker om!

´Du kan skriva ett inlägg där du visar dina favvotröjor!


Tack så mycket misspärlan för din fråga!

Länk:

www.missparlan.wordpress.com


Ja, det var den enda frågan jag har fått! Det var lite synd (tycker jag iaf).

Men aja, nästa gång jag kanske får fler frågor (hoppas jag).

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg och kolla in misspärlans blogg!

Kram:)


Av februaritjejen - 5 februari 2015 17:34

Hej!

Nu ska ni få små listiga gåtor som ni får lösa!

Så nu kör vi!


1. Vad är det som går och går men aldrig kommer fram?


SVAR:

KLOCKAN


2. Vilket djur är det som går illa?


SVAR:

GORILLA


3. Vilket är världens längsta ord?


SVAR:

Smila för att det är en mil mellan S och A


4. Vad är det för likhet mellan en fiskare och en bebis?


SVAR:

DE BÅDA VILL HA NAPP


5. Vilket djur kan hoppa högre än ett hus?


SVAR:

ALLA, FÖR HUS KAN VÄL INTE HOPPA


6. Vem kan tala alla språk?


SVAR:

EKOT


7. Var smakar godis allra bäst?


SVAR:

I MUNNEN


8. Vilken råtta äter inte ost?


SVAR:

DAMMRÅTTAN


Det var 8 listiga gåtor!

Hoppas ni fick en bra match!

De här gåtorna kan ni ju fråga era kompisar!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Kram:

febban

Av februaritjejen - 5 februari 2015 17:03

He,he nu har jag samma rubrik som misspärlan,

hon gjorde också ett inlägg som hette "SO-Prov imorgon!

Nu är jag en liten härmapa!

Men i alla fall så imorgon har jag so-prov!

Är supervervös!

Tror att det kommer gå sådär!

Om jag ska välja mellan matte eller so så då väljer jag matte,

jag är liksom ingen so-tjej!

Jag måste liksom plugga om kristendomen!

Ah, jag kommer aldrig klara det!

Men iaf så hade jag matteprov det sa jag ju igår

och då var ju rubriken "Matteprov imorgon"

ha ha, nästan likadana rubriker!

Matteprovet gick helt okej idag!

Jag tror att jag kommer typ få

27/30, men jag skulle ju självklart vilja ha 30/30

men det kommer jag antagligen inte få!

Ja,ja vi får väl hoppas på att det har gått bra!

Och imorgon får vi också hoppas att det går bra för mig!

Hejdå!

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards