Alla inlägg under februari 2015

Av februaritjejen - 24 februari 2015 09:09

God morgon!

Har inte vaknat precis, men god morgon iaf!

Jag har sovit  gott, har ätit frukost och nu sitter jag framför datan och bloggar.

Har fortfarande pyjamas på mig!

Klockan 11 så har jag träningsmatch, det tar typ 10 minuter att gå dit.

Igår hade jag ju också träningsmatch, och vet ni vad, mitt lag vann!

Med 4-2!

Jag gjorde 2 mål!

Är stolt över mig!

Men idag har jag iaf träningsmatch, vi får se om jag vinner den här matchen,

vi kommer inte bara ha träningsmatch utan ocksså lite träning.

Efter det så ska jag gå hem och typ inte göra nånting.

Jag och pärlan tänkte att vi skulle träffas idag, men det blev inget idag för att hon är sjuk...

En stor besvikelse...

Vi som hade planerat och vi som längtade.

Men det kanske blir nåt på helgen,

jag kan blogga då nåt när pärlan är här! (Om hon nu kommer hem till mig på helgen, vi får se)

Krya på dig pärlan, bli frisk snart!

Min Tisdag ser allså ut så här.

Hur ser eran Tisdag ut?

Ska ni göra nåt speciellt?

Har ni Sportlov nu?

Kommentera gärna!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Stora kramar:

febban<3

Av februaritjejen - 23 februari 2015 09:37

Jag hittade äntligen dagens outfit!

Men tyvärr så blir det inga bilder!

Men jaa kan berätta vad jag har på mig idag!


Tröja: En Whatever tröja från Cubus

Byxor: Mjukisbyxor som är gråa och är från cubus

Hår: Utsläppt

Naglar: Inget nagellack today

Acessoar: Vet inte än


Så härligt att jag hittade min outfit till idag!

Nu blir detta inlägg superkort, men nu får det bli så!

Hoppas ni ändå är nöjda med denna inlägg?!

Kramar:

febban

Av februaritjejen - 23 februari 2015 09:17

Jag har ingen naning vad jag ska ha på mig idag?

Liksom...Vad blir dagnes outfit?

Jeans...One piece...klänning...kjol...

Asså, jag har ingen naning!

Det är så himlans svårt!

Asså...jag vet inte...hjälp!

Mamma tvättatde igår så jag har en hel hög med rena kläder,

men det är ju svårt att välja, det...nej...men det då...nä...

Asså, man tror att man har hittat den perfekta outfiten, men sedan så finns det nån orsak så att man inte vill ha det plagget.

Så himlans irriterande!

Men aja...jag får väl fortsätta dyka ner i alla mina kläder och leta efter den perfekta outfiten.

Hoppas ni har den perfekta outfiten?!

För tro mig...det är jobbigt!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Jag hoppas verkligen att jag hittar den perfekta outfiten, om jag nu gör det så då skriver jag ett inlägg om det, okej, bra!

Vi sees:)

Av februaritjejen - 23 februari 2015 08:46

Jo, jag ville tipsa en låt som jag bara älskar!

Det är Shower med Becky G!

Den är så himlans bra, vet inte vad ni tycker, men jag älskar den!

Ni som inte har hört den här låten så lyssna på den så kommer ni älska den!

Jag gör det iaf!

Så här får ni ett tips från mig!

Becky G har också gjort andra låtar så ni kan lyssna på de också!

Men jag har bara hört Shower och den älskar jag!

Hoppas ni fick ett bar tips!?

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg ändå om den blev så himlans kort!

Buh...för det!

Stora kramar:

febban


Av februaritjejen - 23 februari 2015 08:37

God morgon!

Har typ precis vaknat.

Idag är det Måndag och ingen skoldag för mig utan det är...SPORTLOV!

Jättehäärligt!

IDag ska jag bara vara hemma och knappt göra nånting,

sedam på eftermiddan så har jag en fotbollsmatch!

Den måste vi vinna!

Eller snarare sagt en träningsmatch,

det är liksom en träningsmatch men med ett annat lag, men aja ni fattar...

Jag har ätit, eller snarare sagt jag äter en macka med Chokladmjölk...mm.

Jag har fortfarande pyjamas på mig, men det är ju inte så konstigt...för jag vaknade ju nyss.

Ah, det är så häärligt, nu när det är sportlov!

Har ni sportlov nu, eller har ni redan haft det?

Kommentera gärna!

Men aja...nu ska jag nog njuta av min frukost!

¨Ha en bra Måndag!

Kramar:

febban

Av februaritjejen - 21 februari 2015 16:40

Hej!

Nu tänkte jag tipsa er om en skiva som heter Absolute kids 34

Där finns ganska bra låtar, jag lånade den här skivan från biblioteket  och jag tycker den var bra.

Nu tänker jag berätta alla låtar som finns i den skivan:

1.Sean banan-Copacabanana

2. Anton Ewald-Begging

3. Robin Stjernberg-You

4. Yohio-Heartbreak hotel

5.One direction-kiss you

6. Avicii vs Nicky Romero-I could be the one

7.  Zara larsson-Uncover

8. Ulrik Munther-Tell the world I´m here

9. Darin-Playing with fire

10. Swedish house mafia feat John Martin-Don´t you worry child

11.Behrang Miri-Jalla dansa Sawa

12. Pitbull feat Christina Aguilera-Feel this moment

13. Loreen-In my head

14. Calvin Harris feat Florence Welch-Sweet nothing

15. Arash feat Sean Paul-She Makes Me Go

16. David Guetta feat Taped Rai-Just One Last Time

17. Kesha- C´mon

18. Oskar Linnros-Hur dom än

19. Alina Devercerski

20. Martin Rolinski-In and Out Of Love

21. Eddie Razaz-Alibi

22. David Lindgren-Skyline

23.Passenger- Let her go


Kramar:

febban

Av februaritjejen - 21 februari 2015 16:32

Nu har jag gjort 8 st inlägg idag.

När jag är i skolan så brukar det vara att jag frågar mina kompisar om vad ajg ska skriva om, för jag kommer liksom inte på vad jag ska skriva om, men sen när jag är hemma så kommer jag på massor med ideér.

Det kanske blir fler inlägg idag, man vet aldrig.

Vi får se.

Jag har iaf haft en underbar dag...oj är klockan redan 16:35, oj vad tiden går snabbt.

Först är klockan liksom ett och nu är den halv fem, oj oj, tiden går snabbt.

Resten av dagne ska jag bara ta det lugnt och njuta!

Jag tycker ni också borde göra det.

Men ha en trevlig fortsättning av lördagen!

Stora kramar:

febban


Av februaritjejen - 21 februari 2015 16:26

att man får sova sent på morgona,

ha kul,

resa,

inga läxor,

träffa kompisar,

mycket mycket mer.

Man får göra så mycket roliga saker på sportlovet och man slipper läxor, och det är ju skönt, tycker jag iaf.

Vad tycker ni är det bästa med sportlovet?

Kommentera gärna!

Jag tycker allt är bra!

Men jag älskar alla lov, påsklov, höstlov, jullov, sommarlov, sporlov, ja alla lov!

Jag bara älskar lov!

Men det dåliga med lov är att man saknar ibland alla kompisar och vänner i skolan, det är lite synd, men det är ändå inte varje dag man har lov!

Kramar:

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards