Alla inlägg under februari 2015

Av februaritjejen - 11 februari 2015 17:50

Nu tipsar jag er att bara gå försiktigt ute på gatorna, för det är väldigt halt, iaf i Stockholm.

Så gå försiktigt, annars ramlar ni och det är ju inte så kul.

Man vill liksom inte få hjärnskakning (verkligen inte)

Så gå försiktiga för eran egen skull.

För det är så himlans halt!

Lycka till!

Kram;

febban



GÅ FÖRSIKTIGT, SÅ ATT NI INTE RAMLAR!

Av februaritjejen - 11 februari 2015 17:19

Hej!

Nu tänkte jag tipsa er om en hemsida.

Det är en hemsida där man får lära sig rita olika figurer.

Jag tipsar verkligen den här hemsidan, tycker den är så bra!

www.easydrawingtutorials.com

Kolla in hemsidan, så lär ni er rita olika seriefigurer.

Kram;

febban

Av februaritjejen - 11 februari 2015 16:55

Hej!

Nu på Lördag så är det alla hjärtans dag!

Då kanske man vill ge lite presenter till nära och kära!


1. Ett fint kort

Varför inte ge ett litet fint kort, du kan pynta den med fjädrar, klotter,klistermärken,glitter,paljetter osv.


2. En mening

Säg bara en fin och snäll mening tex:

-Vad fin du är!

-Du är en bra kompis

-Jag älskar dig


3. En kram

Varför inte bara ge en kram, man blir glad över det.

Lätt och enkelt.


4. Fint hjärtpynt!

Det enda du behöver är ståltråd och pärlor!

Du form ståltrådet till ett hjärta och lägger på pärlor, blir superfint.


5. Kärleksdikt

Skriv en egen dikt till en vän eller till nån du älskar.

Eller så kan du hitta kärleksdikter i internet.


Nu var det inte så många olika presenter och de var ganska enkla, men aja.

Hoppas ni fick tillräckligt med tips!

Kram;

febban

Av februaritjejen - 11 februari 2015 16:41

Hejsan!

Just nu så dricker jag en drickyoghurt. Den är jättegod!

Smaken är skogsbär+musli.

Jag tipsar den verkligen!

Kram!




Av februaritjejen - 8 februari 2015 15:23

Nu har solen kommit fram!

Det är jätteblåsigt och soligt!

Jag ska snart till fotbollsträningen!

Såfint att solen syns till!

Så att det inte bara är trista väder.

Men det är jätteblåsigt, min mössa flög iväg faktiskt(haha)

Hoppas ni får en trevlig söndag!

Kram;

febban




  

Av februaritjejen - 8 februari 2015 15:12

Hej!

Nu har jag gjort en ny omröstning!

Då kan ni rösta på vem ni tyckte var bäst i melodifestivalen deltävling 1!

Nästa gång när det är deltävling 2,

så då blir det en omröstning om vem som du tyckte var bäst i deltävling 2!

Men nu är det deltävling 1!

Så då får du rösta på den du tyckte var bäst i deltväling 1 i melodifestivalen!

Kanske tyckte du att Eric Saade var bäst, eller att Dolly Style var bäst,

sen slutet av veckan så kommer jag berätta vem som har fått flest röster,

så nu är dét bara att röst på min omröstning på den du tycker var bäst i deltävling 1!

Hoppas ni får en trevlig söndag!

Kram:

febban

Av februaritjejen - 8 februari 2015 14:27

Igår var det ju Lördag och då var det ju deltävling 1 i Melodifestivalen!

Jag tyckte att Eric Saade med låten "Sting" Var bäst!

Jag tycker att Dolly Style och Behrang och Viktor skulle till andra chansen, det var helt rätt, och till finalen tycker jag att Eric Saade och Richard Söderberg tillsammans med Elize Ryd.

Men aja, det blev som det blev!

Men egentligen så tyckte jag att Molly Petterson Hammar inte borde ha gått ut, hjon hade ju en jättebra röst!

Förstår inte varför?

Kommentera vem du tycker var bäst igår kväll?

Här kommer min lista:

1.Eric Saade

2. Mollie Petterson Hammar

3. Behrang och Viktor

4.Rickard och Elize

5.Dolly style

6. Jessica Andersson

7. Daniel

Igår var jag hemma hos pärlan och lizzan och min kompis Julia var där också, vi hade en tjejkväll, vi åt snacks, tittade på melodifestivalen, pratade, kuddkrig osv.

Vi hade jätteroligt!

Men i alla fall så idag är det Söndag, jag ska äta mellis snart, mamma har lagat fattiga riddare(Thanks mom<3)

Sedan ska jag gå på fotbollsträning, vi har inomhusträning, så vi spelar inne och inte ute, det finns ju också snö ute, så det går ju inte!

Hoppas ni får en trevlig Söndag?!

Vi ses

PS:Varje vecka kommer jag ha en omröstning och då får ni rösta på vem ni tyckte var bäst på just den veckans deltävling!


Av februaritjejen - 5 februari 2015 17:53

Hej!

Nu tänkte jag ha en frågestund!

Jag har nog tjatat på er ganska mycket att ni ska fråga frågor!

Men nästa gång jag har frågestund så hoppas jag att jag har fler frågor än den här gången!

Nu kör vi igång!


Misspärlan:

Frågor?

Katt/hund

-Förrut så gillade jag mer katt, men nu är det hund

Mjukisbyxor/jeans

-Mjukisbyxor

Dans/gymnastik

-Dans(Im are dancegirl)

Favvo teveserie?

-Asså jag vet inte riktigt, men det finns ett program som heter pepparkornen och det är ju bra!

Tips på inlägg?

-Du kan ju tipsa om nåt du tycker om!

´Du kan skriva ett inlägg där du visar dina favvotröjor!


Tack så mycket misspärlan för din fråga!

Länk:

www.missparlan.wordpress.com


Ja, det var den enda frågan jag har fått! Det var lite synd (tycker jag iaf).

Men aja, nästa gång jag kanske får fler frågor (hoppas jag).

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg och kolla in misspärlans blogg!

Kram:)


Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards