Alla inlägg den 21 mars 2015

Av februaritjejen - 21 mars 2015 20:15

Jag vet att det är inte bara jag som älskar belle shoes byxor, det finns många som gillar de.

Här kommer lite bilder på byxor från belle shoes!



 
 
 
 
 
Kramar:
febban
Av februaritjejen - 21 mars 2015 19:58

Hej!

Nu tänkte jag visa er några snygga väskor som jag tycker är fina!

Så nu kör vi bara igång!



bags




Vem av de här väskorna tycker ni är snyggast!

Kommentera gärna!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?

Kram<3


Av februaritjejen - 21 mars 2015 19:44

Hejsan hejsan!

Nu är det äntligen helg!

Jag som älskar helg!

Ja, nu är det kväll och jag har haft en helt fullt upp dag!

Jag har haft fotbollscup idag, första matchen förlorade vi med 4-0 mot AIK, sen förlorade vi med 2-0, och sen förlorade vi med 1-0, och sista matchen blev det 0-0, det vra väldigt bra lag, men vi kämpade och gav inte upp, lillalizzan kollade på.

Sedan så åkte jag lizzan och pärlan till våran kompis kalas, sedan var vi där, vi åt pizza till middag, mums, och nu är jag hemma och bloggar. Jag är ganska trött, måste strecha sen också, jag har så fruktansvärd träningsverk, imorgon så har jag en till fotbollscup, vi har samling klockan 9 på morgonen och sedan slutar den typ fem tror jag, har ingen naning.

Jag hoppas ni har haft en underbar dag, det har jag iaf haft!

Hoppas ni också är nöjda över denna inlägg?!

Kram<3

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards