Alla inlägg den 24 mars 2015

Av februaritjejen - 24 mars 2015 17:23

Dagens frisyr: utsläppt hår

Dagens humör: glad och lite trött

Dagens hiss: solglasögon

Dagens diss: ont i magen

Dagens outfit: färgglad kofta, whatever långärmad tröja, förgglada leggings

Dagens vill ha: nya kläder

Dagens låt: right now i violetta

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Kramar:

febban

Av februaritjejen - 24 mars 2015 17:05

Hej!

Idag är det tisdag och det var ett tag sedan jag skrev.

Idag var jag i skolan, lizzan var sjuk idga, hon var igår också sjuk, hon kommer nog vara hemma imorgon från skolan igen nog, ska ringa henne sen (krya på dig lizzan).

Idag var jag och pärlajn då tillsammans, jag gjorde matteprovet för att jag var sjuk förra veckan och då kunde jag inte göra matteprovet, så då gjorde jag det idag, jag fick 25.5 av 30, jag tyckte att det var sådär, men bättre lyckas nästa gång, och det var ju bara 4 och ett halvt sedan skulle jag haft alla rätt.

Jag har kvart i sex fotbollsträning, så jag ska dit, för jag ha fotbollscup på fredag och på söndag.

Snart är det ju påsklov snart också, längtar sååå.

Idag var det också lite soligt och då behövde man ju solglasögon.

Men nu kommer jag inte på vad jag ska skriva om, så jag ska nog sluta skriva...

Kram:

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards