Alla inlägg den 4 juni 2016

Av februaritjejen - 4 juni 2016 17:37

Ibland tycker jag det är lite svårt att förstå er läsare faktiskt.

Vissa är väldigt ärliga och säger innerst inne om vad de tycker om min blogg.

Om den är dålig eller tvärtom. Men jag känner att alla inte gör det.

Jag känner att man kommenterar att ens blogg är bra, men sanningen är sen att personen bara vill att man ska kolla på hans/hennes blogg. Okej, jag tycker det är okej om du vill att jag ska kolla din blogg,

då kan du lika gärna bara säga det än att ljuga och säga att ens blogg är bra fast den inte är det.

Jag har ju inte bara blogg för att ni ska kunna läsa mina åsikter utan jag har också bloggen för att utveckla den också. Och det gör jag genom att ni säger vad ni tycker om min blogg, men då är ärliga.

Man kanske blir ledsen om en inte tycker om ens blogg men vi är faktiskt ganska många här i världen,

så om en person eller två inte tycker om din blogg så och?!

För det första så har inte alla samma intressen, så alla kanske inte tycker om det jag skriver om och det respekterar jag självklart! Men iaf hos mig så vill jag att ni läsare ska vara ärliga och säga ärligt om min blogg för jag vill ju utvecvklats. Och om ni säger att min blogg är bra men att den inte är det,

så kommer jag aldrig fatta att min blogg kanske är ett kaos!

Eller så kanske är min blogg tvärtom, den kanske är bra och intressant!

Men jag vill ju att alla ska tycka om min blogg! Och ni kan också ge den en chans också!

Det kanske låter nu att jag anklagar er för något, men det gör jag inte.

Utan jag säger bara min åsikt och det är ju det bloggar är till för egentligen!

Men nu vet ni helt enkelt att jag vill att ni är ärliga till mig och min blogg.

Ni kanske känner att ni är taskiga om ni säger att ens blogg är dålig, men jag förstår.

Alla kanske inte tycker om min blogg! Andra kanske har en annan stil,

kanske är det något jag gör fel ,jag är ju inte proffs med blogg,

men jag kan utvecklats och förbättra mig genom eran hjälp t.ex genom att ni är ärliga till mig och min blogg!

Men jag säger inte då att ni ska säga"din blogg är asdålig, usch! Sämsta bloggen i världen!".

Nej, utan ni kan säga varför ni inte tycker om min blogg!

T.ex "Din blogg är tyvärr inte riktigt min stil.Och ett tips är att du skriver lite kortare inlägg, inte så långa. Många orkar nog inte läsa så långa inlägg:)". Då är du bara snäll, du hjälper en att förbättra sin blogg.

Som några av er läsare faktiskt redan gjort, som jag tackar stort för!

Alla bloggare kanske inte tycker samma sak som jag, men jag tycker såhär!

Men då vet ni det!

Jag vill bara att ni talar sanning, det är allt!

//Februaritjejen

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards