Alla inlägg den 12 juni 2016

Av februaritjejen - 12 juni 2016 08:47

Jag vet inte, om det bara är jag...men, jag känner att det går väldigt dåligt med bloggen. Jag får typ inga kommentarer och besökare osv. Jag har försökt fixa bloggen bättre och försökt skriva mer, men det verkar inte ge något bra resultat. Jag har ju haft så många besökare, men de har liksom slutat läsa min blogg elr kommentera något. Väldigt synd...i sånna fall. Jag vet inte om det går sådär med bloggen, eftersom jag skrev inlägget "Vad tycker ni egentligen?". Där skrev jag om vad jag tyckte och om ni kunde vara mer ärliga osv. Jag kan erkänna att jag kanske var lite för hård. Jag ber om ursäkt... Men jag ber er att höra av er genom en kommentar om ni fortfarande läser eran blogg, ska försöka göra så bra jag kan med bloggen! Bra inlägg, fin bakgrund och fixa bloggen helt enkelt! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg och att ni njuter av den! Jag tänker inte be om några kommentarer eller frågor! Jag känner att jag varit för tjatig! Men om ni vill blir jag jätteglad! Men om ni tror att jag ska sluta med bloggen, så vet ni att jag inte ska göra det!

Tjao!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards