Alla inlägg den 5 juni 2016

Av februaritjejen - 5 juni 2016 17:46

Sommaren kommer och det jag har hört så skräper folk mer och mer naturen. Genom att kasta helt enkelt skräp till naturen som inte ska vara där och varför?!

Jo, för att de är lata. Jag är 99% på att alla ni läsare ar slängt något skräp i naturen någongång. Jag tror ingen är så snäll mot naturen faktiskt. Jag kan till och med erkänna att jag själv skräpat ner naturen några gånger. Men det tycker jag är fel av mig!

Jag tycker att vi människor är väldigt elaka och bortskämda som skräpar ner naturen såhär! Och den enda anledningen är att vi är lata! Tänk bara därför! Fy skäms på oss människor! Vad har liksom naturen gjort oss?! Inget! Exakt, så varför skräpar vi ner?! Ja ni vet redan svaret, vi är fullständigt SUPERLATA!

Och när jag menar att vi är lata så menar jag att om vi inte ser någon papperskorg, så orkar vi inte leta efter en t.ex så då slänger vi det bara i naturen! Till slut kommer naturen vara täckt av äcklig skräp som ingen annan än vi skräpat ner! För det kan ju inte vara djuren heller? Vem annars? Aliens? Knappast... Så det enda jag ber er allihop är att samarbeta genom att inte skräpa ner! Om ingen skärpar ner naturen som kommer naturen inte bli förstörd och det är ju bra! Visst? Så vill ni göra en bra tjänst och vara snälla...SKRÄPA INTE NATUREN!

Tack.

Hejdå!

PS. Jag ska själv inte skräpa naturen, visst den kan vara svårt i början men du kommer vara stolt över dig själv sen!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards