Alla inlägg den 26 december 2014

Av februaritjejen - 26 december 2014 11:44

Hej! Nu tänkte jag visa två av julklapparna jag fick!



 Hörlurar! Jag fick sånna här fast mörk blå färg! Jag tycker de är jättebra och fina!
 
 
 
 
 
 
 
 
Radio! Denna radio är från clas ohlson och jag tycker den är jättebra och fin! Jag har lyssnat på musik hela tiden!
 
 
Det var två julklappar som jag fick!
Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!
Kram,
febban
 
PS:Bilderna är från google
 
 
 






Av februaritjejen - 26 december 2014 11:33

Hejsan! Idag är det´annandag jul! Känns ganska härligt! Ska kanske åka skridskor idag, har inte gjort det än den här vintern. Är lite täpt i näsan men annars mår jag bra!

Just nu så lyssnar jag på musik!

Jag tycker det är lite svårt att hitta på inlägg än att skriva min vardag. Jag vill liksom skriva nåt nytt varje gång, men det är så svårt att komma på vad!

Har ni några tips?

Kommentera om du har nåt tips som jag kan skriva som inlägg!

Det var ju julafton här om dan!

Mmm, det var så gott med julmaten och jag fick jättefina julklappar!

Men nu är det firandet över, men snart kommer en ny firande, det är ju NYÅR!

Snart är 2014 slut och 2015 börjar!

Då får vi säga adjö till 2014 och säga hejsan till 2015!

Man kan tänka bra minnen från år 2014 och tänka bra uppleverlser som händer år 2015, man kan till exempel också skriva inlägg om det!

Hoppas ni får en trevli annandag jul idag!

Vi ses

febban

Av februaritjejen - 26 december 2014 11:06

i min omröstning! Okej, det blev inte 39 pers som hade röstat i min omröstning förrän julafton. Men det blev i alla fall 17 st! Detär i alla fall nånting! Jag hoppas ni hade en trevlig jul och att ni fick nåt fint till julklapp!

Kommentera gärna eran favoojulklapp som ni fick?!

Hoppas ni mår bra och att ni är nöjda med denna inlägg!?

Kram;

febbban




                     TOTALT:



              17 PERS RÖSTADE


                       I MIN


                 OMRÖSTNING!

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards