Alla inlägg den 27 december 2014

Av februaritjejen - 27 december 2014 11:59

Hejsan! Nu tänkte jag ge er musiktips! Så nu kör vi igång!


1. Din soldat! Albin och Kristina Amparo! Jag älskar den låten, den är suverän!



2. Unbelievable! Lisa Ajax! När hon sjunger den låten så asså Wow!




3. Happy! Pharrell Whilliams! Den låten fastnar i huvet, den är så bra!



Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Kram;

febban


PS:Bilderna är från google





Av februaritjejen - 27 december 2014 10:43

Hejsan! Hoppas ni mår bra?! För det gör jag i alla fall. Idag ska jag gå och åka skridskor, ajg gjorde det inte igår, för att vi bestämde oss istället att gå och fika med familjen. Imorgon kanske vi ska gå och simma ,får ses, vet inte säkert!

Snart är det nyår, så himlans roligt! I familjen brukar vi äta nån speciell god mat och vara tillsammans och titta på fyrverkier.

Vad har ni tänkt göra på nyår?

Ska ni fira nyår nån annanstans?

Ska ni göra nåt extra speciellgt då?

Kommentera gärna!

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Hoppas också att ni är nöjda med denna inlägg!

Kram;

febban





                   LÖRDAG!

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards