Alla inlägg den 24 december 2014

Av februaritjejen - 24 december 2014 09:29

God Jul allihopa! Idag är det julafton! Så himlans kul! Imorse så vaknade jag och såg massor av julklappar under julgranen! Jag älskar julen, den är så trevlig och rolig! Vi brukar öppna alla julklappar på kvällen så jag har inte öppnat en enda julklapp än! Ska bli spännande vad jag får!

Jag firar jul här hemma hos mig! Vore ju kul att fira julen i Finland, men så blev det inte det här året. Snart är det ju också nyår! Då får man se många färger i himlen, men ibland tycker jag att det är lite jobbigt på natten och man inte kan sova! Jag längtar till lunchen för att jag är jättesugen på julgröten, i min familj så lägger vi en mandel och den som får mandeln får nån liten godsak elller nåt. På kvällen äter man ju julmiddag, med julskinka, köttbullar, potatis, morotslåda, prinskorvar m.m

Kalle Anka kommer ju också på tv idag, glöm inte att se det! Jag tycker det är trevligt med Kalle Anka i tv!

Har ni några tips på julmusik!?

Kommentera gärna nån jullåt som ni tycker är bra!

Om ni inte vet nån bra julllåt så kolla in mitt inlägg där jag tipsar om julmusik!

Men i alla fall så önskar jag er en trevlig och God jul!

Mvh;

febban






  







                     HO, HO, HOO...


                  GOD JUL ALLIHOP!

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards