Alla inlägg den 6 december 2014

Av februaritjejen - 6 december 2014 15:43

Hej! Ville bara säga att idag så är det finlands nationaldag, så min familj och jag firar det!





Finlands nationsflagga




Maame laulu:

Oi maame, suomi, synnyinmaa

soi, sana kultainen.

Ei laaksoa, ei kukkulaa,

ei vettä, rantaa rakkampaa,

kuin koti maa tää pohjoinen,

maa kallis isien.


Hejdå/Heippa!

febban





Av februaritjejen - 6 december 2014 13:54

Äntligen så är det lördag, så härligt! Jag är lite snuvig,men inte så att jag är förkyld!

Idag är det 6 december!

Finlands nationaldag!

Och imorgon så är det ju 2:advent!

Vi kommer ha en adventsfika

Vi har det varje söndag när det är advent.

Vi äter pepparkakor, lussebullar, dricka glögg, julmust m.m

Idag så öpnnade jag min juulkalender, jag har en från panduro, så man får en smycke varje dag, jag fick idag ett armband med en ankare!

Idag är det ju finlands nationaldag så jag och min familj kommer att äta finsk middag och ha det trevligt!

Jag tycker det är så härligt nu när det är lördag

1. Lördagsgodis

2. Helg

3. Finlandnationaldag(men bara 6 december)

4. Ta det lugnt

5. Göra nåt kul

Det finns ganska många saker som är bra med lördagar, men jag gillar mest fredagar!

Vilken är eran favvodag, alla har ju olika!?

Glöm inte heller att fråga mig frågor,

annars så kan jag ju inte ha nån frågestund om jag inte har några frågor, så ösa med frågor!

Jag tycker det är bara kul att få frågor som jag kan svara på!

Aja, härligt med lördag!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Vi ses

febban






                                                  
               



                              LÖRDAG!

Av februaritjejen - 6 december 2014 12:48

Ah, Lisa vann, så roligt. Jag kände på mig att Lisa skulle vinna,

men om Mollie skulle ha vunnit, skulle hon också ha varit en bra vinnare!

De båda är värda att vara vinnare.

Så roligt att Lisa vann!

Hon var verkligen jättedukitg igår, hon var jätteduktig,

Mollie var också det, men hon var inte lika duktig som Lisa.

Grattis Lisa, du blev årets idol vinnare!!!


Kram;

febban





                            Lisa vann!


                          Helt otroligt!


                          Grattis Lisa!








                   

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards