Alla inlägg den 16 december 2014

Av februaritjejen - 16 december 2014 18:42

Hejsan!

Nu är det frågestund dags! Så nu ska jag svara på era frågor!


Misspärlan:

-Hur kommer du alltid på vad du ska skriva om? Jag är jättedålig på att komma på vad jag ska skriva i min blogg! Har du några tips?

SVAR:

Skriv nåt se du är intresserad av, eller så kan du tipsa om nåt som du tycker är bra, m.m


Kolla in www.missparlan.wordpress.com

Tack så mycket för frågan


Josefin:

1. Bästa vänner?

2.Någon du saknar

3. Har du några djur?

SVAR:

1. Hela min klass, grannar, fotbollslag m.m är mina kompisar

2. Jag saknar min Gustav min katt och sen saknar jag min marsvin Hoppsan

3. Jag har två marsvin och de heter Fluffis och Tova


Tack så mycket för frågan!


Misspärlan:

Frågor:

1. Favvo fotbolls idol?

2. Bästa fotbollsminne?

3. Favoritfotbollslag?

4. Varför började du på fotboll?

5. Nackdel med fotboll?

Det var mina frågor!


SVAR:

1. Favvo fotbolls idol är nog Neymar som spelar för Brasilien och Lotta Shelin som spelar för Sverige!

2. Bästa fotbollsminne är nog när jag och mitt lag hade en match och det blev strafff för det andra laget och jag var målvakt som skulle stå i mål, så då var jag jätte pirrig och trodde att hon skulle göra mål, jag tänkte hela tiden att hon kommer göra mål och man borde ju tänkte tvärtom, men sen fångade jag ändå bollen och det blev inte mål, så det var nog mitt bästa fotbollsminne!

3. Asså jag har ingen favoritfotbollslag, så jag vet inte!

4. För att jag hade börjat spela fotboll lite med familjen, så jag tänkte att jag kan pröva och sen fortsatte jag på det och nu går jag på fotboll!

5. Nackdel med fotboll är att man kan skada sig ibland, och att man förlorar ibland matcherna!


Som jag sa redan så kolla in www.missparlan.wordpress.com

Tack för din fråga!


Det var alla de tre frågorna och jag säger en gång tack till de som frågade mig frågor, och ni andra ni kan ju fortsätta att ställa frågor, för snart kanske det kommer en till frågestund!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg !

Hejdå

Av februaritjejen - 16 december 2014 18:23

Hejsan! Nu ska jag tipsa er om en bok, jag har inte läst klart den, men jag är snart klar med den, men nu tycker jag i alla fall att den är bra, mina kompisar har läst den så¨ville jag också läsa den, här kommer boktipset!









 Rum 213! Elvira åker på sommarläger, och får rum 213, hon får bo med två andra tjejer som heter Bea och Meja, men just i rum 213 så spökar det i rummet, saker försvinner och det händer mystiska saker...

Hittills så skulle jag ge boken 5/5, för den är både spännande och bra bok, så jag tipsar verkligen att ni ska läsa den här boken!


Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Vi ses

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards