Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Dofta gott+finnar+hud!(TIPS)

Av februaritjejen - 9 juni 2014 11:14

Hej! Idag tänkte jag ge er lite tips! Hur man kan dofta gott, finnar, och huden! Om man vill dofta gott, så då är det bra om man dushar minst varannan dag, det beror på om du svettas mycket, då kanske det är bäst att dusha varje dag, inte håret, men kroppen! Många börjar använda deoderant, det är bra, det ska man också göra nån gång i livet! Sen är det ju med finnar, det är  jobbigt att ha finnar, men om man sköter det bra, så då kommer det inte mer finnar. När man får finnar ska man berätta det för sina föräldrar och prata om det, sedankan ni gå till en affär och köpa en kräm som är mot finnar, så att de inte kommer mer och mer. Den krämen ska man använda varje dag, så att finnarna försvinner, det låter eller är jobbigt, men det är bara för att man ska få bort finnarna. Puberteten är ganska jobbigt, man får gå mer igenom en man förrut gjorde.Om duär torr i benen och i armarna, då är det nog bäst att lägga nån härlig kräm, så att du inte är så himlans torr. Det var mina tidet är ju svårt med puberteten, men man måste faktiskt gå igenom det nån gång. Hoppas ni är nöjda med denna inlägg och att ni mår bra! Hejdå

 
 
Hejsan

Hejsan

16 juli 2015 23:54

Hej. Alltså du har ju skrivit väldigt mycket om puberteten men vi tjejer runt 13-15 års åldern eller yngre/äldre så tycker vi att puberteten handlar om mens brösten osv hur man blir efter o innan mensen och aa och själv så är jag 13 fyller 14 och mina tjeje kompisar o jag är såhär asså när de gäller puberteten så handlar det om mens o bröst så aa själv vet in jag inte om du kommit in i puberteten för då kan du självklart inte prata om det men om du nu kommit in i puberteten så kan du jätte gärna skriva hur det va osv. Btw jag vet juh inte hur gamla dina läsare är men jag o mina kompisar läser din blogg o vi är mellan 13-14år
De va bara det jag tänkte säga kram:)

http://Hjsan

februaritjejen

5 augusti 2015 23:34

Hej! Asså just nu är det lite svårt för mig att blogga,lite privat. Men sen när jag kan blogga så kan jag spklart skriva lite emr om bröst och mens. För många är det ju lite pinsamt det här med puberteten. Tex: jag tycker det är lite pinsamt. Men asså många böcker om pubeteten tycker jag är inte så bra,så det äär lite därför jag skriver lite om puberteten i mmin blogg. Jag vill liksom att alla får veta att alla har gått igenom detta och alla nångång i sitt liv kommer gå igenom puberteten. Jag är jsut i deb ååldern att pubeteten börjar komma och så. Men jag har ett tips på en bok som du och dina vänner kan läsa. Och den handlae just om pubertrten,och den faktiskt tycker jag är väldigt bra! Den heter Tjejsnack. Och där pratar de om svett,vikt,längd,bröst,mens osv.Allså allt med puberteten att göra. Och de ger råd på hur du kan fixa det och så. Sp bag ttipsar im arr läsa den! Och om du vill veta mer om puberteten och sånt så finnd det säkert andra bloggar. Jag hoppas att du fortsätter käsa min blogg! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av februaritjejen - 24 juni 2016 12:00

Trevlig midsommar! Elr vad man nu säger...haha Ja då är det midsommar. Blomkransen på huvuder och alla förberedda att dansa "små grodorna"runt midsommarstången:) Det vi familjen ska göra är att grilla och ha det kul! Njuta helt enkelt! Ha en...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:03

Hej alla fina läsare! Jag vill bara informera er om att jag bytt bloggportal, för att göra min blogg större och få fler besökare! Så om ni vill läsa min blogg gå in på http://nouw.com/februaritjejen Så ses vi där! Ha det gött! Hejdå Bloggpl...

...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:01

3344211646

Av februaritjejen - 20 juni 2016 16:01

Jag skrev ett inlägg för ganska längesen att jag skulle ha en frågstund, men grejen är att ingen frågade. Men jag tänkte försöka igen med en frågestund! Så ni kära underbara glad läsare. Varsågod och fråga om vad som helst när som helst. De 20 första...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 15:31

Ni som älskar The Body shop och har tänkt på att öpa något därifrån nu på sommaren, ska kolla in i detta inlägg! Det här är några av deras nyheter! 1. British ROse Eau De Toilette Det är en lätt, fräsh och modern doft! Den innehåller Community ...

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards