Alla inlägg under juni 2014

Av februaritjejen - 4 juni 2014 10:17

Hej! Imorse så hade jag ont i mina ben! Jag har det fortfarande, jag tror det är träningsverk. Har ni några tips?! Jag har några, det är att man ska vila, springa och skutta det kan man göra senare, kanske mamma eller pappa kan massera dig,det hjälper(i alla fall hos mig), strecka på benen lite, är också bra. De tär de ända tipsen jag kommer på! Så har ni några tips?! Ni kan gärna också berätta när ni hade träningsverk eller växtverk, eller nåt annat och vad gjorde ni då med era ben, vilade ni er eller masserade eran mamma eller pappa, eller gjorde du nåt annat som är bra för benen, berätta för mig, jag vill gärna veta!


Hoppas ni gillar detta inlägg och hoppas ni mår bra! Hejdå!


PS: Jag hade gjort ett inlägg för en tid sen, det var om ni skulle kunna fråga frågor till mig! Gör det gärna, var inte blyga, för jag tänkte snart göra ett inlägg när jag svarar på era frågor, då har ni chansen, jag kommer såklart inte svara på era gamla frågor som jag redan har svarat på, men de andra frågorna kommer jag svara på som jag inte har svarat än på! Fråga gärna frågor till mig, men helst inte personliga fårgor! Tack, så mycket att ni frågar! Men fråga gärna mer!!!

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards