Direktlänk till inlägg 23 juni 2015

Länge sen...

Av februaritjejen - 23 juni 2015 12:56

Det var ganska länge sen jag skrev här i min blogg. Ledsen för det... Nu blir detta inlägg inte så långt. Men jag kan inte blogga för att våran data har varit sönder. Så tro inte att jag har slutat med min blogg för det har jag inte. Men jagf kommer inte kunna bloggaså mycket, så ni vet det. Men nu fick jag tillfälle att använda en dator bara snabbt så då ville jag skriva nåt inlägg här i min blogg. Men jag hoppas ni fortsätter läsa min blogg! Har saknat  er sjukt mycket!

Kram:

febban

 
 
Ditt största fan

Ditt största fan

12 juli 2015 15:00

Älskar din blogg otroligt mycket har läst alla dina inlägg om och om igen hehe man blir så inspirerad
När kommer nästa inlägg? Det va ett tag sen du skrev ett inlägg så de är lite ledsamt :( älskar dig o din blogg<3
Btw har några frågor till dig som du kanske ville svara på sen de skulle oxå betyda mycket:)
1.Hur länge har du bloggat?
2. Är dehär din första blogg eller har du haft flera?
3. Vilket lag spelar du i?
4. Har du kontakt med nån från ditt lag! Isåfall kan du säga namn?
5. Har du eller din familj bra kontakt med nån från laget?
6. Vad tycker du om ditt lag?
7. Ska du byta lag?
8.Vart kommer du ifrån?
9.Är nån från ditt lag från samma land som dig? Isåfall är dom snälla o vad heter dom o hur gamla är dom?:)
10.Hur hittade du ditt lag?
11.Ångrar du att du började i ditt lag?
12.När fyller du år?
13.Vill du ha bättre kontakt med nån från ditt lag? Isåfall vem? Och varför?
14.Har du några sociala medier ? Isåfall va heter du där?
15. Vilken skola går du i?
16.Hur kommer du åka till din skola? Åker du bil eller åker du ditt själv?
17. Får vi se hur du ser ut?
18.Ålder?
19.Vet dina föräldrar att du bloggar? Vad tycker dom om det? Läser dom din blogg?
De va dom här frågorna jag hade till dig:) Kram från en 14årig tjej:)

http://Febbansfan

februaritjejen

12 juli 2015 16:15

Hej! Tack för ditt fina kommentar! Ska försöka svara på alla frågor!
1. 1 år och lite till
2. Japp,detta är min första blogg
3. I BIK
4.Ja
5. Vet inte riktigt
6. Skitbra! Alla är jätteschyssta!
7. Nej,iaf det jag vet hittills
8.Finland och Chile
9. Ja,en är från finland och sedan finns det 2-3 stycken som är från Chile
10.Jag ville börja på fotbolm och jag visste att det fanns en tjejlag i BIK så jag kolla deras hemsida osv.
11.Nej
12. 27februari
13. Vet inte
14. Ne,inga sociala medier
15. Ska börja i en ny skola efter sommarlovet och ddå ska jag börja i en skola som heter sverigefinska skolan i stockholm. Innan så gick jag i sverigefinska skolan i kista.
16. Det kommer vara olika. Antingen med bil eller själv.med buss och tunnelbana.
17. Nej,tyvärr
18. Tyvärr,får inte berätta
19. Ja de vet det,de tycker att det är bra och asså det jag vet så läser min mamma mest bloggen. Och kommenterar
Tack för alla dina frågor!
Och jag uppskattar verkligen att du läser min blogg!
Kram:-)

 
Febbansfan

Febbansfan

12 juli 2015 15:16

Älskar din blogg otroligt mycket har läst alla dina inlägg om och om igen hehe man blir så inspirerad
När kommer nästa inlägg? Det va ett tag sen du skrev ett inlägg så de är lite ledsamt :( älskar dig o din blogg<3
Btw har några frågor till dig som du kanske ville svara på sen de skulle oxå betyda mycket:)
1.Hur länge har du bloggat?
2. Är dehär din första blogg eller har du haft flera?
3. Vilket lag spelar du i?
4. Har du kontakt med nån från ditt lag! Isåfall kan du säga namn?
5. Har du eller din familj bra kontakt med nån från laget?
6. Vad tycker du om ditt lag?
7. Ska du byta lag?
8.Vart kommer du ifrån?
9.Är nån från ditt lag från samma land som dig? Isåfall är dom snälla o vad heter dom o hur gamla är dom?:)
10.Hur hittade du ditt lag?
11.Ångrar du att du började i ditt lag?
12.När fyller du år?
13.Vill du ha bättre kontakt med nån från ditt lag? Isåfall vem? Och varför?
14.Har du några sociala medier ? Isåfall va heter du där?
15. Vilken skola går du i?
16.Hur kommer du åka till din skola? Åker du bil eller åker du ditt själv?
17. Får vi se hur du ser ut?
18.Ålder?
19.Vet dina föräldrar att du bloggar? Vad tycker dom om det? Läser dom din blogg?
De va dom här frågorna jag hade till dig:) Kram från en 14årig tjej:)

http://Fabbansfan12.bloggplatsen.se

februaritjejen

12 juli 2015 16:15

Svarade på frågorna i det andra kommentaren:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av februaritjejen - 24 juni 2016 12:00

Trevlig midsommar! Elr vad man nu säger...haha Ja då är det midsommar. Blomkransen på huvuder och alla förberedda att dansa "små grodorna"runt midsommarstången:) Det vi familjen ska göra är att grilla och ha det kul! Njuta helt enkelt! Ha en...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:03

Hej alla fina läsare! Jag vill bara informera er om att jag bytt bloggportal, för att göra min blogg större och få fler besökare! Så om ni vill läsa min blogg gå in på http://nouw.com/februaritjejen Så ses vi där! Ha det gött! Hejdå Bloggpl...

...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:01

3344211646

Av februaritjejen - 20 juni 2016 16:01

Jag skrev ett inlägg för ganska längesen att jag skulle ha en frågstund, men grejen är att ingen frågade. Men jag tänkte försöka igen med en frågestund! Så ni kära underbara glad läsare. Varsågod och fråga om vad som helst när som helst. De 20 första...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 15:31

Ni som älskar The Body shop och har tänkt på att öpa något därifrån nu på sommaren, ska kolla in i detta inlägg! Det här är några av deras nyheter! 1. British ROse Eau De Toilette Det är en lätt, fräsh och modern doft! Den innehåller Community ...

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards