Direktlänk till inlägg 12 juli 2015

Hej:-)

Av februaritjejen - 12 juli 2015 16:17

 
 
Febbansfan.bloggplatsen.se

Febbansfan.bloggplatsen.se

16 juli 2015 10:38

Några frågor till dig:)
1.Planer för idag? Isf vad?
2.Vad har du gjort under sommaren
3.Planer för nästa vecka ?
4.Har du varit med dina vänner?

http://Febbansfan

februaritjejen

5 augusti 2015 23:26

Hej! Självklart att jag kan svar på frågorna. Fast du kommenterade denna kommentar för ett taga en. Så jag svarar till imorhn och så, hoppas du fattar är lite virrig:-). Nu kommer svaren på frågorna:
1. Asså vet ej,om det är soligt ska jag nog gå till stranden. Annars bara chilla liksom.
2.Jag har för ddet mesta varit hemma och bara chillat. Haft kul med familjen,varit med kompisar,gått till stranden ooch jag åkte faktiskt till finland till mmin mormors och morfars landställeo och det var ju självklart kul!
3. Asså då är det ju sjukt nära skolan! Och jag ska ju vöeja på en ny skola också så jag är sjukt nervös. Men min kompis fyller år nästa vecka och då ska jag och mina kompisart typ fis lite med henne och så! Men vet ej riktigt vad jags ka göra,man vet ju aldrig vad som kan hända!
4. Asså menar du nu på sommarlovet? Asså då så ja,inte jättemycket men har träffat några vänner!
Tack för frågorna! Om det inte stör dig så har jag npgra frågor till dig! Hippas du kan svara på de!
1. Vad heter du?
2. Hur gammal är du?
3. Intressen?
4. Husdjur?
5. Blogg?
6. Sociala medier?
7. Favorityoutubers?
Tack

 
Chilenaren

Chilenaren

7 augusti 2015 19:07

1.Stephanie
2.13
3.Sjunga,lyssna på spansk musik typ de haha
4.hund
5.har ingen blogg jage social på
6. Instagram snapchat kik ask.fm videofy Viberg whatsapp tumblr typ dom
7. Sascha hejainternet anty beasliv typ dom
Tack för att du ställde några frågor till mig:)

http://Febansfan

februaritjejen

9 augusti 2015 09:25

Videl? Är det du som är febbansfan? Jag känner ige dig. Du har hund,du är chilensk,du gillar att lyssna på spansk musik. Asså blor inte arg oom det är du? För det låter lite som du. /febban

 
Videl

Videl

9 augusti 2015 20:19

Hej Kendra, jag är inte febbansfan om det va så ditt "fan" hette. Jag måste väl ändå inte vara den enda chilenaren som har hund o gillar spansk musik o allt sånt haha, men förstår att du ändå trodde att det va jag eftersom att du ändå känner mig lite, men jag har inte varit inne på din blogg på typ 2-3 månader sen så har jag bara läst den typ 3 gånger. Om inte Helmi hade sagt till mig så hade jag aldrig märkt det! Men aa:) btw det är fotboll imr kl 12-14 så du ksk kan komma? Om du inte har annat för dig! Hoppas att du mår bra o aa:) /Videl

http://Velasquez

februaritjejen

9 augusti 2015 22:50

Hej Videl! Okej,sorry var verkligen inte mmeningen. Men assä det lät som du så ville bara vara säker för kolla Alexandra hade kommenterat mig ocksä och Aa. Vet ej om jag kommer iimorgon. Vi får se. Om jag nu inte har nåt annat föe mig! Kan jag förresten fä din mail? Kan du messa mig den är du snäll! Förresten sa redan detta till Helmi men jag kan lika gärna säga det till dig också nu,att jag har inte varit i watsapp på länge,men det är för aatt man måste uppdatera och det är båt fel på min mobim så då kan inte jag det så därför har jag inte varit inne i watsapp,nt att ni tror att jag nt vill messa eller nåt,bara så du vet. Ska bli kul på Katjas fest! Ses

 
Videl

Videl

10 augusti 2015 01:24

Hej igen:) Nej asså det gör inget och aa förstår att du tyckte att det lätt typ som mig men det va iaf inte jag:) Aa Oki! Aa hörde det från Katja eller nån att man va tvungen att upptatera din Whatsapp eller något sånt! Jah absolut jag skickar den via sms, vet att jag skriver lite sent men kan inte sova så:/ ! Ja det kommer bli jätte roligt:)

http://Velasquez

februaritjejen

10 augusti 2015 08:50

Hej! Tack för mailet! Skickade dig ett mail,hoppas det kom fram?! Ses/kendra

 
Videl

Videl

10 augusti 2015 09:48

Hej, ja det har kommit fram hoppas att mitt oxå kom fram/ videl

http://Velasquez

februaritjejen

10 augusti 2015 16:19

Ja,ditt kom fram. Skickade till dig också igen! Hoppas det kom fram! /kendra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av februaritjejen - 24 juni 2016 12:00

Trevlig midsommar! Elr vad man nu säger...haha Ja då är det midsommar. Blomkransen på huvuder och alla förberedda att dansa "små grodorna"runt midsommarstången:) Det vi familjen ska göra är att grilla och ha det kul! Njuta helt enkelt! Ha en...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:03

Hej alla fina läsare! Jag vill bara informera er om att jag bytt bloggportal, för att göra min blogg större och få fler besökare! Så om ni vill läsa min blogg gå in på http://nouw.com/februaritjejen Så ses vi där! Ha det gött! Hejdå Bloggpl...

...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 18:01

3344211646

Av februaritjejen - 20 juni 2016 16:01

Jag skrev ett inlägg för ganska längesen att jag skulle ha en frågstund, men grejen är att ingen frågade. Men jag tänkte försöka igen med en frågestund! Så ni kära underbara glad läsare. Varsågod och fråga om vad som helst när som helst. De 20 första...

Av februaritjejen - 20 juni 2016 15:31

Ni som älskar The Body shop och har tänkt på att öpa något därifrån nu på sommaren, ska kolla in i detta inlägg! Det här är några av deras nyheter! 1. British ROse Eau De Toilette Det är en lätt, fräsh och modern doft! Den innehåller Community ...

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards