Alla inlägg den 25 januari 2014

Av februaritjejen - 25 januari 2014 10:32

Hejsan allihopa! Nu ska jag berätta mina favoritlåtar och idoler. Sen kan man ju också kanske lyssna på de här låtarna!!!

Men nu visar jag dem:


Jag gillar en låt som heter "Uncover", det är Zara Larsson som sjunger den. Zara Larsson är också min idol, hon är min idol för att hon har så bra röst för att vara så ung, och hon är sig själv!


Jag gillar också en låt som heter "Todo el Mundo" det är Danny Saucedo som sjunger den. Han är inte min idol men han sjunger bra. Danny Saucedo sjunger på spanska och på engelska i den här låten!


Jag gillar också en låt som heter "Sju sorger",  det är Veronica Maggio som sjunger den. Veronica Maggio är också min idol, hon var min första idol. Jag tycker att hon sjunger så himlans bra!!!


Det var de tre låtarna som jag ville tipsa er´om, och mina två idoler är Veronica Maggio och Zara Larsson, Danny Saucedo är inte min idol men jag tycker ändå att han sjunger bra!!! Alla har sin egen smak, vissa gillar rock och andra gillar klassiskt och vissa disco, men om jag ska välja av de här tre så tar jag nog disco! Hoppas mina tips är bra! Hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards