Alla inlägg den 27 februari 2014

Av februaritjejen - 27 februari 2014 16:26

Hej! Idag var jag i Tom tits  experiment! Det var jättekul! Man lärde sig också. Jag fick göra en jätte stor blåsbubbla, man hade en rockring och man blötte ner den i nån skumvatten. Sedan lyfte man upp den igenom mig, det var som jag var i blåsbubblan! Man fick också göra olika klurgheter, och annat skoj! Jag åkte också en lång rushkana, den var 14meter lång, jag åkte igenom alla 4 våningar. Jag fick göra 2 olika pyssel, som jag tänker lära er nu!

1 pysslet! Ett djur i en bur!

Du behöver papper klipp det i en liten fyrkant,rita sedan ett djur, du får själv bestämma vad det ska vara för slags djur, sedan vänder du på pappersbiten, rita en bur, sedan tar du en grillpinne och en tejpbit och tejpar fast den på pappersbiten, sen kommer det roliga, snurra den så ser det ut som att djuret är i buren fast den inte är det, kul va!

2 pysslet! 3D handen!

Ta ett papper,rita av din hand med en blyertspenna. Sedan tar du en svart penna och ritar ränder, men när du kommer till handen så gör en våg, sen när du kommer till fingrarna så g´ör du en våg och sen imellan fingrarna så gör en rak streck. Sedan kan du andra färger, jag tog två olika färger till, sedan gör du streck imellan det svarta och precis likadant som du gjorde med den svarta färgen. Sedan är den klar och fin!


Det var det, ni kan säkert gå nångång dit. Man borde har kul och lär sig! Hoppas ni mår bra! Hejdå  

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards