Alla inlägg den 23 april 2015

Av februaritjejen - 23 april 2015 20:29

Hej!

Idag åt jag en av de nya glassarna 2015!

Jag åt Marabou Scheizernötpinne.

Den var faktiskt god. Kanske inte riktigt min smak, för det var nöt smak, men den var god, så jag ger den 4av 5.


pinnar_schweizernot_nyhet

Hoppas ni är nöjd amed denn inlägg?

Kram:

febban

PS:Bilden är från google

Av februaritjejen - 23 april 2015 20:03

Hej! Idag ärdet torsdag, anska härligt för att imorgon så har jag ledigt från skolan, det är för att lärarna har nån planeringsdag,så hääärligt. Tre dagar ledigt i rad.

Idag så hade vi i skolan skräpplockardag, det var inte superroligt, helt okej.

Jag och mina tre kompisar fick plantera blommor, det var faktiskt ganska roligt ändå.

Sen hade vi en jättegod lunch, det var spaghetti med köttfärssås,min favorit mat,mumsen.

Efter skola´n gick jag hem till pärlan, jag var nte där så länge, men en stund, sen åkte jag hem och jag fick vänta på min mamma utanför huset ganska länge, för att jag hade glömt nycklarna hem, så det var lie synd:(.

Men nu sitter jag här hemma med min bror och tittar på tv. Jag hopas ni har haften bra dag, har jag iaf haft!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg?!

Kram:

febban

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards