Alla inlägg den 30 mars 2016

Av februaritjejen - 30 mars 2016 12:19

Hej! Igår så såg jag Allegiant! Iiiiiiiiiiih! Men egentligen så tyckte jag faktiskt att Divergent och Insurgent var bättre, men det en grej jag inte riktigt fattar, är det del 1 som kom ut nu den 9 mars och sen typ nästa år kommer del 2 av allegiant, för jag menar, okej för er som inte har läst Allegiant än, tipsar att inte läsa detta inlägg då. Okej, för Tris dör ju i boken, mend et gjorde ju hon inte i filmen, så jag ba what?! Och en grej jag tyckte var lite synd, var att Tobias träffar ju i boken sin gamla tränare som skyddade Tobias/Four ochs om själv också var divergent, så det tyckte jag var lite synd och förresten så fick Tobias/four aldrig veta i filmen att han egentligen inte riktigt var divergent. Så kan någon av er som läser detta inlägg,och som vet, kommentera mig och berätta för mig om det här var del 1 och att det kommer senare del 2. Skulle vara så tacksam, vill liksom gärna veta:)

/februaritjejen

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards