Alla inlägg den 4 mars 2016

Av februaritjejen - 4 mars 2016 13:03

Hej! Nu har jag sportlov och det är jättehärligt. På måndag börjar skolan igen. Inte jätteglad  för det, men aja. I lördags så fyllde jag år. Jätteglad för det!!!!!!!!! Jag fick en dator!!!!!!!!! Sedan hade jag kompiskalas i söndags, alltså med mina vänner och jag tycker det blev en väldigt gullig och mysig kväll. Sedan åkte jag i onsdags till finland och kom hem idag imorse. Har varit halvsjuk hela sportlovet. Väldigt trist, men jag överlever! Nu är jag hemma med en myskofta och skriver en massa på datorn, så då kom jag på att varför inte skriva något i min lilla söta blogg!!!!! Asså egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva här just nu, men kommer säkert på något snart. Snart....okej väldigt snart....jag kommer inte på något:) hahahahah. Men hur mår ni?! Allting bra? En underbar sportlov elr? Elller har ni redan haft det eller ska ni ha? Jag har iaf sportlov nu och nästa vecka skola igen, men tänk på det positiva sen är det snart påsklov!!!!!!!!!!! :) Men just nu kommer jag faktiskt inget att skriva så slutar nu med detta inlägg och skriver sen ett till inlägg, okej?!

Hoppas ni iaf tyckte om detta inlägg, att det var okej:)!

Hoppas allting är bra hos er, att era familjer har det bra osv?!

Kramar: febban

PS: sorry om jag har skrivfel, lite slarvig nu:)

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards