Alla inlägg den 6 november 2014

Av februaritjejen - 6 november 2014 16:53

Hej! I Tisdags så gick jag och mina kompisar och shoppade, vi köpte scenkläder, för vi har ju ett band, vi ska uppträda i finlansdinstitutet på lördag, så då köpte vi scen kläder, här kommer bilder på scenkläderna, hoppas de kommer fram!






Pösbyxor från Lindex 179:-








 T-shirt från Lindex 179:-








  Hårsnodd från Glitter




Vi köpte också en armband från Ur och penn, men jag hittar ingen bild på det i nätet och sen köpte vi också hårfärg. Hoppas bilderna kommer frma och hoppas ni mår bra! Vi ses


Av februaritjejen - 6 november 2014 15:47

Hejsan! Här kommer en vinter outfit! Hoppas bilderna kommer fram, annars så ledsen för att.

Här kommer outfiten!



Mössa - 100% AkrylMössa från Lindex 99:-








Halsduk - 100% AkrylHalsduk från Lindex 99:-






Långärmad tröja från H&M
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bootcut Jeans till BarnJeans från jeanspanetet









 Vinterjacka från Zalando 999:-








STUPS - DOMINIQUE - Vinterstövlar - vitVinterstövlar från Zalando 499:-






Hestra Army Leather Heli Ski Jr Mitt Svart (100) 7 (12-13 år)Vintervantar från prisvis.se 649:-


Det var den vinter outfiten

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Vi ses

PS:Hoppas bilderna kom fram de är också från Google

Av februaritjejen - 6 november 2014 15:09

Hej! Idag i morse så såg jag att det snöade, jag blev lite glad men ändå inte, kunde inte snön komma nån annan dag och måste det vara plask. Jag hatar när det är bött och kylig och att dte bara snöar lite. Jag fick sätta på mig en vinterjacka. Nu ser jag att från fönstet så snöar det fortfarande, härligt att bara vara inne. Men det är ändå kul att vintern har kommit!!!! Hoppas ni mår bra och att ni har en trevlig vinter! Kommenter gärna om det snöar mycket hos dig och om det gör det så skriv gärna också vad du har gjort med snön. Vi ses











PS:Hoppas verkligen att bilderna kom fram


Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards