Alla inlägg den 20 november 2014

Av februaritjejen - 20 november 2014 21:20

Hej! Här kommer 5 saker som är bra med att ha en blogg!


1. Man får kommentarer

2. Man kan lägga ut bilder,videoklipp m.m

3. Man kan gilla

4. Man kan skriva tips

5. Man kan göra tävlingar


Några webbsidor där man kan skaffa sig en blogg!

1. Wordpress

2. Bloggo.nu

3. Bloggportalen

4. Blogg.se

5. Bloggplatsen


Tips om vad du kan skriva för slags inlägg!

1. Tipsa om nåt som du tycker är bra

2. Berätta om din dag

3. Lägg ut bilder

4. Baktips

5. Tipsa om att ha en blogg

6. Tävling


Om du får en hatkommentar så bry dig inte, berätta för en vuxen och strunta i det, om du låter den som har skickat en hatkommentar låta dig bli ledsen, då har ju den segrat, men va stark, bry dig inte!


Att komma på ett namn till din blogg, det kan ju vara svårt att hitta på nåt namn, men du kan ju tänka nåt som du tycker om, eller ditt namn, m.m


Det var lite tips m.m om blogg! Jag hoppas ni är nöjda med denna inlägg!

Vi ses

febban

Av februaritjejen - 20 november 2014 18:49

Hej,hej! Hoppas ni har haft en bra dag! Det har jag, jag är nu hemma och bloggar!  Jag kom inte riktigt på vad jag skulle skriva om, så jag tänkte bara skriva om min dag. Jag har haft en ganska kort dag idag, jag slutade skolan idag kl. 13:35. Lunchen var god också! Igår hade jag ont i magen och mådde illa och jag trodde att jag skulle vara ledig från skolan idag, men det blev inte så, nu mår jag mycket bättre. Imorgon så har jag skola igen och sen efter skolan så är det ju fotbollsträning, och sen idol och sen god natt och sen vaknar jag och sen är det...HELG! Det är så härlig att den här veckan är snart slut, så härligt. Men nu tänkte jag tipsa er om tre bloggar här kommer de: www.missparlan.wordpress.com och www.lillalizzan.wordpress.com och www.nattstad.se/lillalizzan så kolla gärna de, som ni kanske redan vet så är ju de mina kompisar!!

Men aja, jag hoppas ni mår bra och så!

Jag ville bara säga i förväg att jag kommer ha snart en frågestund och då får ni fråga vad ni vill, men helst inte privata, ni kanske undrar, vad min favvomat är eller om jag kan berätta om nåt pinsmat jag gjorde nångång eller så kanske ni vill fråga nåt helt annat. Men aja så fråga så mycket ni vill!!!!

Hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Vi ses


Ps: Kom ihåg att fråga frågor

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards