Alla inlägg den 7 november 2014

Av februaritjejen - 7 november 2014 17:41

Jag bara älskar fotbollskor, de är ju så sjukt fina och bra. Nu tänkte jag bara visa några bilde rpå några fotbollskor, som jag tycker sjukt fina och jag hoppas att bilderna kommer fram! Här kommer bilderna på fotbollskorna!

 De här fina fotbollskorna kommer från Adidas och kostar 499:-





Hypervenom Phelon FG JR fotbollssko Orange

De här snygga fotbollskor kommer från Intersport och de kostar 549:-









De här fina fotbollskor kommer från Nike och de kostar 499:-






F10 TRX FG J Messi

De här snygga fotbollsskorna kommer från Nike och de kostar och de kostar 239:-




Det var de fyra fotbollskorna som jag tycker är fina, det finns ju många andra som jag tycker är fina, men de här är bara en alternativ. Hoppas ni är nöjda med denna inlägg, och kommentera gärna om vilken av de här fyra fotbollskorna ni tycker är finast, jag tycker att det är den sista fotbollskoparet som jag visade er, den med regnbågsfärgerna! Men aja, vi ses!








Av februaritjejen - 7 november 2014 17:09

Äntligen är det Fredag, oc hjag älskar fredagar,måndagar, nää, tisdagar, känns alltid så långa, onsdagar, tråkiga, torsdagar, nää, lördagar, kul men ändå inte, söndagar helt ok, men fredagar, Is BEST! Det händer så mycket på fredagar, 1. Sista dagen innan helgen börjar 2. Fredagsmys 3.Snacks 4. Idol! 5. Fotbollsträning(fast idag hade jag inte det) 6. I love it Fridays 7. Kort skoldag, ja, det är ju mycket saker som är bra med fredagar. Vilken dag gillar ni mest och varför, alla har ju en egen smak.

Idag i skolan har jag haft helt ok, jag blev klar med farsdags presenten, det är ju farsdag nu på söndag, sen blev jag också klar med kortet, sen hade vi en helt okej lunch det var nån laxpytt, sedan har jag ju haft matte och no m.m Nu är jag jättetrött över att jag har haft skola, ändå om det var en kort dag, så kändes den ändå lång. Har redan gjort läxorna, och håller nu på att blogga. Är inte så hungrig, men vi kommer nog äta snart. Ikväll ska jag kolla på idol, med min familj och äta kanske lite snacks, vi får se. Imorgon så ska ju jag och mitt band föreställa, är så spänd för det, vi har köpt scenkläder, och de visade jag ju till er i förra inlägget/(Tror jag). Scenkläderna är ju sjukt fina. Sen på Söndag har jag fotbollsträning istället för idag, så min helg är suverän! Hoppas er helg också blir trevlig! Jag vill också skriva ett till inlägg idag än det här inlägget, men jag vet bara inte vad jag ska skriva, min kompis sa att jag kan skriva nåt tips, men i sånna fall, vad ska jag tipsa om, kommentera och berätta för mig vad jag ska tipsa om!? Hoppas ni har en trevlig fredag och att ni mår bra!

Kram;

febban






                                           Friday is best!  

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards