Alla inlägg den 17 mars 2014

Av februaritjejen - 17 mars 2014 19:30

Hej! Nu ska jag berätta vad min låt är av Veronica maggios låtar!!!

Nu kör vi igång.

1. Den som kommer på först plats är "Sergels torg". Den är en lugn och poppig låt!


2.På andra plats kommer " Sju sorger". Det är en låt som är poppig men inte så snabb.


3. På tredje plats kommer " Välommen in". Den låten passar till att ha på fester och sånt.


4. På fjärde plats kommer "Hela huset". Den låten är på Veronica Maggios nya skiva!


5. På femte plats kommer"Jag kommer". De är en ganska snabb låt, och den heter ju "jag kommer".


6.På sjette plats kommer"Snälla bli min igen". Den är en lugn låt, men i bakgrunden så är den lite poppig!


Det här var ju inte Veronicas alla låtar, utan bara några. Bara så ni vet så är också Veronica Maggio min idol! Hoppas ni gillar detta inlägg! Hejdå  

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards