Alla inlägg den 27 mars 2014

Av februaritjejen - 27 mars 2014 18:16

Hej! Nu tänkte jag ha frågesport del1. I varje del så ska jag ha ett tema, tillexempel nu i del1, ska jag ha musik som tema. Då är det allså musikfrågor som ni kan svara på. Ni kan göra detta med en kompis eller göra det här på nåt kalas, eller bara fråga dig själv. Nu kör vi igång:


Fråga 1. Vem kom sist i Melodifestivalen 2013?

a,Yohio

b,Anton Ewald

c,Panetoz


Svar: Anton Ewald


Fråga 2. Vad heter Veronica Maggios nya skiva?

a, Regnet i molnen

b,Vi är ett stort lag

c, Handen i fickan fast jag bryr mig


Svar: Handen i fickan fast jag bryr mig


Fråga 3. Vilket nummer hade Ace Wilder i hennes t-shirt?

a,73

b,7

c,1


Svar:  7


Fråga 4. Vad heter Panetoz låt som de sjöng i Melodifestivalen?

a, Rocka rocka

b,Efter solsken

c,Yes we can


Svar: Efter solsken


Fråga 5. Vem vann melodifestivalen 2011?

a,Sanna Nielsen

b,Danny Saucedo

c,Eric Saade


Svar: Eric Saade


Fråga 6. Vilket band kom till final i melodifestivalen?

a,State of drama

b,Panetoz

c,Timotej


Svar: Panetoz


Fråga 7.Vems låt är " Undo"?

a,Sanna Nielsen

b, Helena Paparizou

c, Zara Larsson


Svar: Sanna Nielsen


Det var min frågesport del 1 om musik, hoppas ni kunde svara rätt, annars är det bara att prova igen och igen tills du har alla rätt!!! Sen kommer jag göra en frågesport del2 med nån slags annan tema, men det får ni se sen! Hoppas ni mår bra!

 Hejdå!!

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards