Alla inlägg den 1 maj 2014

Av februaritjejen - 1 maj 2014 18:42

Idag har det varit en lång dag!!! Jag är jättetrött, vill bara somna! Ibland har man längre dagar än andra dagar. Då blir man trött och håller på att somna, jag har ett tips, gå lägg dig tidigt och vakna ungefär klockan 8.00 så är du i toppform. Ibland om du har lagt dig tidigt och va´knat i bra tid så kanske du ändå blir trött på dagen, men då är det en lång dag och du är stressad och måste göra mycket saker, om man är oftas stressad så är det inte bra, ibland måste man ta det lugnt och inte hela tiden springa fram och tillbaka. Det kan vara svårt för de som är oftast stressade att lugna ner sig och bara sitta och ta det lugnt, men man ska lära sig att ibland så ska man ta det lugnt, det är också bra för kroppen. Iallafall om ni nån dag är stressade så gå hem och ta det lugnt och om du måste göra mycket saker som du blir stressad av, så gör sakerna i lugn och ro, eller så kan du be en kompis som kan hjälpa dig.


Kommentera gärna när ni är stressade och trötta!


Hoppas n i mår bar och stressa inte för mycket! Hejdå  

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards