Alla inlägg den 31 maj 2014

Av februaritjejen - 31 maj 2014 10:06

Hej! Idag ska jag välja mellan 5 filmer som är bäst! Jag ska välja av djurfilmer. Nu kör vi igång!

Djurfilmer:


   På andra sidan häcken! Är en rolig,tecknad, djurfilm! I dreamworks finns det några hungriga djur över andra sidan av häcken, det blir ett stort äventyr att hitta MAT! Denna film är tecknad, och rolig!

Denna film ger jag  2poäng! Kanske inte bäst, men iallafall 2 poäng!



  Space dogs! Är en tecknad, hund, och äventyrlig film! Belka den fantastiska flygande hunden, slängs oväntat ut på Moskvas gator när hennes raket på cirkusen slutar fungera mitt under en föreställning. Det händer mystiska saker, tillexempel när de är på äventyr så märker de att de skuggas av en mystisk svart bil som till slut tar dem tillfång..... Denna film ger jag 1poäng! Stort grattis, kanske inte gick ända upp men nästa gång!





  AIR Buddies! En hund, äventyrlig och busig film! Möt Budderball, B-Dawg, Bud-dha, Mudbud och Rosebud, fem talande valpar, bolltokiga pch busiga Golden retriever, som tillsammans med pappa Air bud, och  mamma Molly, som är AIR Buddies. Air Buds och Mollys fem härliga valpar har blivit stora och det har blivit dags att hitta nya hem till var och en. Men de busiga valparna har inte alls nån lust att flytta, så innan de ska flytta så rymmer de hemifrån. Pappa Air bud och mamma Molly tar upp jakten, men innan de hittar valparna så blir de plötsligt kidnap.... Denna film ger jag 4poäng! Jättebra!






Allmänt · februaritjejens tips

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards