Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av februaritjejen - 1 oktober 2014 18:30

Hejsan! Nu börjar det bli lite bråttom, nu måste ni kommentera och fråga frågor, annars kanske inte jag kan länka er, just nu så har ju ingen frågat mig, det finns bara gamla frågor. Så kom igen nu fråga, fråga, fråga, fråga frågor!!!! Du får fråga vad som helst, men helst inte nåt med personligt att göra. Hoppas ni mår bra! Vi ses 


PS:Kom ihåg att fråga, fråga, fråga frågor!!!!!!!!! 

Av februaritjejen - 1 oktober 2014 17:58

Hej! Hoppas ni mår bra!? Jag mår bra i alla fall, lite snuvig men annars så mår jag bra. Har haft en bra dag idag. Har haft engelska, svenska, matte och so, hade NO-prov förra veckan, jag kommer få tillbaka NO-provet imorgon, jag tror att det kommer gå bra! Det var spaghetti med köttfärssås till lunch idag, min favoritmat! Jag gick ut också med min marsvin Fluffis, jag gick inte med Tova för att hon är så ung fortfarande.  Just nu tittar jag på tv, samtidigt som jag bloggar, eller tv:n är på och jag tittar då och då. Det är typ nån faktafilm om noshörningar, jag tycker de har så stora horn.  Är lite trött, imorgon slutar jag 13:35, härligt!!! Har lite träningsverk, jag ska snart gå och spela fotboll, vid fotbollsplanen nära mig. (Som ni vet så går jag på fotboll och jag gillar att spela fotboll). Nu är det Oktober, känns ganska skönt, på nåt sätt, vet inte varför, jag tycker bara så. Men aja, jag måste sluta nu så, hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Vi ses

Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards