Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av februaritjejen - 21 oktober 2014 17:45

Hej, hej! Nu har jag gjort 102 inlägg hela den här tiden som jag har haft en blogg! Helt sjukt och kul! Väldigt kul att jag har gjort nu 102 inlägg! Idag har jag haft en jättebra dag! Hade en lång dag, men ändå härlig, god lunch! Efter skolan gick jag direkt till Kista och köpte saker till mig och till min kompisar, jag köpte lite till misspärlan, men tyvärr så kan jag inte berätta vad jag köpte för att då får misspärlan reda på det och det får hon inte veta än! Aja imorgon är det onsdag, ga´nska härlig. Nu på lördag ska jag och mitt band uppträda i Kista bibliotek kl. 13:15 så kom gärna dit och lyssna på oss!Jag tycker faktiskt att den här veckan går långsamt, jag kanske bara tycker det eller tycker ni det?! Nu måste jag sluta för att jag ska gå till min syrras fotbollsträning, ska kolla lite, det är nämligen hennes första, aja vi ses!




                                102!

Av februaritjejen - 21 oktober 2014 17:27

Hej! Nu ska jag fortsätta berätta om böckerna som min mamma lånade mig från biblioteket, jag berättade ju förra gången om Bilbo och Björn kramar vilda! Och nu kommer två andra böcker!



Kram från Alice heter boken!Alice är elva år gammal när hon får klara sig på egen hand. Visserligen har hon ungefär allt som behövs, gissar hon- lite kex, ost, några konservburkar och så Sammy, hennes lilla guldfisk. Dagarna är långa i det tysta huset. Varje gång Alice går förbi Savannahs rum tänker hon: jag kommer aldrig att berätta. Jag har inte ens börjat läsa den här boken, men jag ska den verkar bra!



 Allie Finkles regler för tjer den nya tjejen heter boken! Allie Finkles tycker att det ska bli toppen att börja på en ny skola och få gå med Erica, Caroline och Sophie! Och hon älskar sin nya lärare mrs Hunter. Det är bara ett problem. Rosemary, som också går i klassen, gillar inte Allie och hotar med att ge henne spö. Alla kommer med råd om hur Allie ska försvara sig. Allies pappa lär henne att slåss, medan farbror Jay tycker att hon ska prova att psyka sin motståndare. Vem hade kunnat ana att det skulle vara så svårt att komma ny till klassen? Jag har börjat lite med denna bok och hittils är den bra!


Hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Vi ses






Av februaritjejen - 21 oktober 2014 17:19

Hejsan! Tänkte berätta bara att idag i skolan, hände det en sak! Min kompis allså misspärlan! Kom på ett smeknamn till mig! Det var faktiskt ganska bra smeknamn, (tyckte jag i alla fall), det här kanske inte är värsta nyheten, men ändå, jag har inte så många smeknamn, kanske 2-3, så det var kul att misspärlan gav mig ett smeknamn, men nu börjar jag bli lite tjatig, ni måste ju få veta vad smeknamnet var för nåt, okej är ni redo, är ni det, verkligen, okej då då kör vi, smeknamnet ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär, men är ni verkligen redo, okej okej jag fröstår ni är redo, okej smeknamnet är "FEBBAN", bra va!? Som februaritjejen, fast kortare Febban, tyckte att det var fint! Jag kallar ju misspärlan för pärlan! Aja, hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Jag hoppas att ni inte tycker att jag är så jobbig, för det är jag inte! Aja, hejdå!!!





                           Febban!!!



      Tack, så mycket misspärlan att du gav mig ett så fint

                                      SMEKNAMN!

Av februaritjejen - 21 oktober 2014 17:02

Hej, hej! Jag var i Kista centrum och köpte lite saker med min mamma. Nu kommer jag visa allt jag köpte till mig, men jag köpte andra saker också men jag kan inte visa de här för att de är till mina kompisar, för att de ska ha födelsedagsfest! Så nu kör vi!



Nageldekorationer! Jag köpte nageldekorationer, till mig. Har aldrig köpt det förrut, det ser fint ut, men jag vet inte om det är det i verkligheten!? Jag köpte inte just de här mönstrerna, men andra mönstren. Jag älskar redan de här nageldekorationernerna, men jag hoppas de är bra!
 
 
 
 
 
 
 Depend metallic nail polish! Denna nagellack är sjukt fin färg, och jag älskar den. Jag tycker den är så fin och jag ville ju köpa blå nagellack så jag köpte denna nagellack!
 
 
 
 
 
 
 
 
  Mavalia fransk manicure! Sjukt roligt att jag köpte detta! Ska bli kul att få fransk manikyr! Ska inte lacka naglarna idag men nån gång den här veckan! Men aja älskar denna pryl!
 
 
 
Jag hoppas ni är nöjda med denna inlägg! Vi ses
 
PS:Hoppas bilderna kom fram, annars så sorry!
 
 




Sök i bloggen

Februaritjejen!

 

 

Hej! Jag är en tjej som skriver om min vardag, puberteten,tips m.m. Kommentera gärna vad ni tycker om min blogg!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

omröstning

Vad vill du att jag ska skriva för inlägg?
 tips/tags/thisorthat
 om puberteten
 min vardag
 recept
 djur

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Gästbok

Gästbok

HTML-profilhjärtan

HTML-stjärnor bakom musen

HTML-text

html-bild1

HTML-bakgrund

HTML-bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards